2011. augusztus 22., hétfő

Szerencsére ez most a meteorológusoknak nem jött össze...

...mert szerintük már harmadik hete ősznek kellene lenni.
Ehhez képest kánikula van, igazi nyár.
Múlt héten még nem annyira élvezhettem, a hét is dolgos, de péntektől van 10 nap, amit itthon töltök majd.
Leállás lesz, nyár végi láblógatás.

Nyugi van, szabad hétvégém volt, gyerekmentes, bár 2 nap kölcsönkaptam őket, családi muri volt rég látott rokonokkal.
Itt volt A FérfiM is, pihiztünk, láblógattunk.

Este véletlenül hullócsillagokat láttam.
Nem vadásztam, csak kimentem hűlni az erkélyre és képesek voltak akkor előttem leszáguldozni az égről.
Nem kívántam.

Azt mondják , akkor van meg mindened (vagy igazán boldog akkor vagy???), ha látsz egy hullócsillagot és nem tudsz mit kívánni.

Az eddigi kívánalmaim kivétel nélkül mind megbuktak, soha semmi nem teljesült, sőt, mindíg csakis az ellenkezője.

Nem kívántam.
Majd alakul, az Univerzum ezt már úgyis eldöntötte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése