2011. augusztus 6., szombat

Nem is tudom, hogy ez most...

..milyen élethelyzet.
Panaszkodjak, vagy örüljek, hogy igazából nincs semmi különös, ami írásra serkentene.

Nyugi van, minden okés.

Járok a kezelésekre, igaz sok haszna nincs, legalábbis nem érzek most túl nagy javulást.
A derekam fáj, mozdulni csak óvatosan mozdulok, de azt mondják hosszú távú lesz a pozitívuma a dolognak, ne most akarjak nagy csodát.
Pedig van, kiderült, hogy van egy halom szarság bennem, konkrétan izomkötegek amik nem működnek, letapadtak, megrövidültek,szóval feszes és korlátolt vagyok.
Első felindulásból vettem privát gyógytorna órákat magamnak, Andikának szeretettel Andikától, hogy a másik Andi megtanítsa újra működni azokat a részeimet, amik most sztrájkolnak.
Szánalmas, milyen kis apró mozdulatokat vagyok képtelen utána csinálni, miközben soha egy percig fel nem tűnt, hogy problémáim lehetnek. Vannak, nem kevés és elég sok helyen.
Majd lesz jobb is!

A FérfiM gyakorlatilag "ide költözött".
Na jó, ez most költői túlzás volt, de elment hétfő reggel és megjött szerda éjjel, szóval asszem mostmár elmondhatom, hogy többet van itt, mint otthon.

Most jön 2 sovány hét, amikor nem tud, vagyis én nem leszek, de majd ezt is bepótoljuk. Vagy ez a mostani hét az előre bepótolás?!

Voltunk pecázni, kísértem én is, mondom ÉN.
Egy nap egy dzsungelben, hosszú gatya, cipő, machete, kapás semmi, hamar meg is unta A FérfiM, úgyhogy olvastam vagy 20-30 oldalt és mehettünk haza.

Ma reggel meg kimentünk egy horgásztóra, elvileg rossz időre készültünk, de azért bennem megvan a bizalom Természet Anyánkkal szemben, úgyhogy a hosszú gatya, cipő, pulcsi mellett volt rajtam egy bikini is.
1 óra ücsörgés után muszáj volt bikiniben riogatnom a környéket, meg a halakat, szóval szépen kiriggyentett  a napocska.
Volt sikerélmény is egy aprócska, ha már a nép fizet a lógatásért, halszagú lett A FérfiM keze, de vissza engedte, mert csak egy nagyobbacska ponty volt a horgon, de mi harcsáért mentünk.

A bikinim okozta sokk, vagy a pasi vízbe lógó lába volt az oka, nem lehet tudni, de a mi oldalunk, környékünk meghalt, halat csak messziről, másnak a horgán láttunk, szóval a harcsavacsora terve a kútba esett.
Én meg hoztam a szokásos formám, bár olyan 1,5 óra múlva becsüccsentem a szomszéd stégje melletti fa árnyékába, a fél oldalam az totál K.O.
A pecsenye az kutyafasza hozzám képest, lángoló égő vörös a bal combom, a bal karom és a 2 lábfejem.
Itthon fürcsi után vastagon be lettem fújva Panthenol habbal, de asszem nem fogok megszakadni a röhögéstől most pár napig.
Ha valakinek van kölcsön bőre olyan szerda-csütörtökig, akkor címem a kiadóban, az árról majd priviben...

A fiaim az apjukkal a hegyekben nyaralnak szerda óta, szerencsére jó idő van rájuk.
Holnap jönnek haza, gondolom kismillió sztorival, élménnyel.

Nagyjából ennyi.
Nem történik semmi nagy izgalom, de most végig gondolva: így jó nekem.
Most jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése