2011. augusztus 26., péntek

Őrületes buli - szeghalmi (vagy Csordás?) módra

Délután a szomszéd srác felbégázta Csongort, hogy este moziba mennek.
Naná, hogy egyből "anyaaaaaaaaaa! menjünk el mozibaaaaaaaaa" üzemmódba kapcsoltak és a 45 fokos hőségre való tekintettel (nem merek reklamálni, elvégre NYÁR van!) inkább nem pusztíttattam tovább az agysejtjeimet és elsőre belementem.
Persze volt még bolt, kóla, chips, bevásároltam, mert hát ugye a moziba így divat....
Indultunk időben, legyen hely jó helyre.
Odaérünk és őrületes a tömeg!
Voltunk mi hárman, meg a sok-sok ..... szék...

Gyors leperkáltam a horribilis összegű jegyárat (kapaszkodni! 400, mondom NÉGYES száz fötö) és mikor a meglepettségemből magamhoz tértem még ahhoz is volt képem, hogy az emeleti karzatot kinyittassam magunknak.

Feltelepedtünk a kakasűlőre, aztán szép lassan megjött a többi néző is: egy apa a 2 fiával, egy anya a 2 fiával, meg még négyen, szóval írtózatos tömegnyomor volt a mondjuk 5-600 fős moziban.

Ja, helyjegy nem volt, mindenki oda rakta le a popóját ahol neki tetszett úgyhogy mi kezdésnek hárman háromfele, külön sorba, külön helyekre fészkeltünk be.

A film feledhető volt, egyszer jókat nevettem rajta, de ennyi. A fiúknak nagyon tetszett, úgyhogy nagy siker volt a mozizas (Mr. Popper pingvinjei).

Film után hazafele menet még nyitva volt a cukrászda és mivel a jegyáron megspóroltam úgy háromból 2 jegy árát, nagyvonalúan bevittem a pasikat sütizni.
Mindenki választott, Beles Andika kettőt is, becsomagoltattam és irány haza.

- Vacsizunk?
- Sütizünk!!!

Oké, ma egy tündéri anyuka leszek, hát sütizzünk.
Csongor mignonja félbemaradt, Zaza nem kért, az én Raffaellom borzalmas fűrészpor ízű és száraz  volt.
Minden nem jöhet össze egy bulizós estén sem, vagy nem?

Pasik a kádba, aztán fekvés.
A maradék süti gondolata csak nem hagyott nyugodni, úgyhogy kimentem a mittomén milyen nevű sütimért.
Még jó, hogy ott maradtam a kuka mellett, mert az első falat kapásból ott landolt, második mozdulatra meg tányérostól az egész süti (persze a tányért később kibányáztam a kukából, mihelyst eszemnél voltam).
Nem tudom mihez hasonlítani, de az idegsokk még kerülget.
Valami somlói szelet vagy mi a szösz volt, de a krém meg volt cefrésen savanyodva, valami borzalom íze volt.
Büdös, savanyú az egész.
Ha nem mögöttünk zárták volna a cukrászda ajtaját, nem lettem volna rest a kukát a hónom alá csapni, és visszasétizni vele.
Kettőből nulla.
Ennyire azért ne legyen már elrontva az estém!
El van....

1 megjegyzés:

  1. Hú, a múltkor és is vettem pékkrémest amiben meg volt savanyodva a sárgakrém :/

    VálaszTörlés