2012. október 8., hétfő

A véletlenekről...

Kaptam pár hete a hugimtól egy hegyikristály karkötőt.

Szeghalmon most nagy gyógyító kristály - őrület van, de bárki csodálta is meg, mindig mondtam, hogy NEM, nem gyógyító szándékkal hordom, a Hugomtól kaptam, ő fűzte nekem, szerintem csodaszép és ezért van rajtam...

Nnnna, szerintetek jelent az valamit, hogy 1-1,5 hét után egyszer csak leszakad a kezemről?
Majd újra fűzöm, és megint csak leszakad rólam?

Elvileg (ha nagyon hinnék benne) erre lenne jó:
"Hatással van a szemre, bőrre, ízületekre.
Ellenálló képesség növelő, testi, lelki és szellemi kimerültség esetén,
a végtagok fáradtságérzete esetén is ajánlott.
Egyensúlyzavarok, epilepszia, érzéketlen testrészek esetén,
szédüléskor, ájuláskor hasznát vesszük.
A hegyikristály harmonizálja a két agyfélteke működését, erősíti az agyalapi mirigyet.
Alkalmas a negatív energiák levezetésére, aura tisztítására erősítésére és védelmére, a kifejezőerő növelésére."

Szóval ha nem bírja az én kis szervezetemet, akkor mi is a gond velem?! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése