2012. október 28., vasárnap

Kutyák vs. cicusok

Kutyás vagyok.
Nagyon!
Hetek óta él bennem az újabb hulláma a "KUTYÁT AKAROK!"-nak.
De 4. emelet, szóval nem, nem kutya barát.
Pedig egy boxer, jajjjj, BOXERT AKAROK!
Vagy egy bigl, vagy egy jack russel terrier, vagy egy...
Kutyát szeretnék, de előbb tudom, nyernem kell a lottón, vagy találni egy őrültet, aki a lakásomat egy szép kertes házra elcseréli 1:1-ben.
(Ha kertes ház, akkor pedig jöhet egy vizsla, egy boxer, meg egy puli is!)

Aztán jó egy hete érlelődni kezdett bennem a gondolat, hogy cicus?
Nem vagyok oda a cicákért, eddig határozottan ezt mondtam.
Mert tele lesz a lakás szőrrel, meg kényes, és akarnok, és egyéniség, nem azt és nem akkor, amikor én... Szóval nem.
De most bele szerettem egy gondolatba, hogy cica?!
Egy tömött szőrű, nem vörös-fehér, kis cukiság?

Jajjj nekem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése