2012. október 13., szombat

Fellógatva. Vagy LE?

Reggel a fiúk sok környi könyörgés után rábeszéltek, hogy menjünk el a játékboltba.
Zalán kinézett magának valamit, és mivel van gyűjtött pénze, nem győztem már az ellenkezést: hát vegye meg!

Mielőtt indultunk, gondoltam, berakom a mosást.
Na, EZT nem kellett volna.
Hallottam-éreztem, hogy végigropogott jó pár csigolyám a lumbális részen, majd úgy maradtam.

Végül sikerül kiegyenesedni, és a vízszintes mozgás nem okozott túl nagy problémát, úgyhogy a nyávogást kettévágandó, elsétáltunk a játékboltba.

Hazafele jövet akkor vánszorogtam pont el a masszőr ajtaja előtt, amikor épp kilépett.
Kérdezte, mi a baj?
Mondom: becsípettem magam.

Behívott azonnal, és bekötött a denevérpadjába.
Lógatott egy darabig, hol jobban, hol kevésbé, és sikerült is a végén felállnom, de még mindig nem vagyok a toppon.

Mondta, hogy d.u. 5 körül menjek le hozzá még egy kis lógásra, aztán hátha egyszer csak visszakattannak bennem a  dolgok.
Az jó lenne, mert most nagyon nennnnyó! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése