2012. október 6., szombat

Jóindulat szakkör

Nem vagyok nagy fan, de ez a mostani X-Faktor széria valahogy tűzbe hozott.
Lehet túlságosan unatkozom?!

Szóval arra marha jó, hogy lehet nagyokat dühöngeni, meg jókat izgulni, néhány tök jó hangot hallani...

A válogatók után annyira lehangoló volt a választásuk, mert annyira látszott, hogy ez egy előre lejátszott valami.

Van egy post a demotiválón, ami tökéletesen kifejezi azt, amit néhány emberrel kapcsolatban érzek.


És nem csak tőle mászok a plafonra,totál indokolatlannak éreztem a Zámbó  fiú továbbjutását is, mert szerintem őt csak a neve vitte tovább, a táborban abszolút szar volt, senki más nem zavarodott bele a saját dalába, csak ő, de mégis vitték?!

Ma is volt online jóindulat szakkörözés, és nagyon nem voltam egy véleményen sok döntéssel.
Sajnálom Lorettát, és hogy ez az elmebeteg idióta kis bohóc jobb nála?! :O

Tudom jó előre, hogy Krisztiánt is viszik, mint ahogy azt is tudtam, hogy ez a "...na de Miklóóóóóós!..." is menni fog.

De utálom az ilyen előre lezsírozott igazságtalan döntéseket. :S

Tudom, nem muszáj nézni, SŐT!
De edzésben kell tartanom magam, hogy nehogy egy percig is elfelejtsem, hogy mi az, ami körül fonja a mai életet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése