2013. január 4., péntek

Ilyen, ha előzetes bejelentés nélkül rám törnek!

Mivel a derekam csak nem akar javulni, és mindenféle woodoot is kipróbáltam már, egy valamit eddig kerültem: olvastam a bükki füvesember - Szabó Gyuri bácsinak egy írását anno, hogy derékfájós - gerincbetegeknek is van egy segítség.

A fájó (meszes) területet mossuk le almaecettel, ez "oldja a meszet", majd oldjunk fel étkezési zselatint pici vízzel és olajjal, és ezt kenjük fel a fájó területre.

Almaecet: van, bekentem a derekam.
Közben összekutyultam a zselatint a vízzel, olajjal, és felkentem a derekamra.

Na, ez volt az a pont, mikor ott állok egy szál bugyiban a fürdőszobában, és meghallom a fiaim és az exem hangját.

KIRÁLY!

Gyors magamra (és a lágy zselatinra) kaptam a nadrágom, és egy bolyhos belsejű (EZ FONTOS!) pulóvert.

Beengedtem a fiúkat, az apjukkal beszélek pár mondatot, majd ő jobbra el...

Nekem meg a nedves massza dolgozik a ruha alatt....

Megálltam, nem mostam le, nem vetettem le, VÁRTAM.

No, egy valamit jegyezzetek meg, ha ezzel a módszerrel akarjátok az ízületek, csontok közötti zselés anyagot visszapótolni, hogy kell az a 10-15 perc nyugi, ruha nélkül, ha felkenitek a masszát.

Mikorra megszáradt, a BOLYHOS pulcsi belseje olyan volt, mintha egy tubus technokolt nyomtam volna bele, szúrt, tört, és nem lehetett kivakarni belőle.

Ja, és Zalán üzeni: " Fúúúúú, de szörnyű büdös az almaecet Anya!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése