2013. január 30., szerda

Pozitív megerősítés

Karácsony előtt volt egy kis mókamiki a cégnél bent:
Mindig összeülünk részlegenként, elmondjuk az elmúlt évről a tapasztalatokat, és azt, hogy mit várunk a jövő évtől, majd gyerek pezsgőzés következik.

Idén volt egy kis játék.
Mindenki felírta a nevét egy üres lapra, majd a lap körbe járt, és mindenkinek írni kellett az adott személynek valamit, amit szeret benne.

A végén a papír visszakerült a gazdájához, majd elő a gyerek pezsgőt, és mentünk vissza dolgozni.

Bevallom: eddig nem olvastam el a papírt, mert...
Javarészt tudom, ki az, aki szeret, és ki az, aki nem.
És nem annyira voltam arra kíváncsi, aki nem szeret túlságosan, az mit "hazudik" a papírra, mert hát ugye a pozitívat kellett leírni.

2 (3) napja a kezembe akadt a papír, és most először kitekercseltem, és elolvastam.

És meglepődtem!

Így látnak engem a közvetlen kollégáim:

- Őszintén tudok vele beszélgetni.

- Imádok veled mindent: munkát - barátságot. Igazságos vagy.

- Kedves, őszinte és nagyon humoros. Segítőkész.

- Kedves vagy a többiekkel és vidám.

- CSINOS VAGY! ( na, ezen azért marha jót vigyorogtam - és csak jelzem: mindenki kollégaNŐ volt!) :D

- Figyelmes, rendes, mindenkivel barátkozó.

- Kicsit komoly, de rendes. (Ez azért vicces, mert tudom, ki írta, bár névtelen volt a dolog, de ugye SORBA kellett írni, így egyértelmű. És igen. Ezt a hölgyet nem annyira csípem, és rá nem tudok állandóan mosolyogni, mert leszív, lefáraszt, és totál az ellenpólusom. És ezt ő mégsem így érzékeli?! Ezek szerint soha nem vagyok bántó, és ez azért nem rossz!)

- Jó fej, lehet vele hülyülni, BELEVALÓ CSAJ.

- Nagyon szeretem, jó vele dolgozni.

Nnnnnno, ÍGY látnak engem a kollégáim.  :o)
Mégsem lettem savanyú uborka, pedig a hangulatom elvileg töredéke a régi vidám Andinak, aki anno voltam.

2000-2001

Amikor még minden meseszép volt...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése