2013. január 30., szerda

Munkamegosztás

Csongor már bő 1 hónapja mondogatja, hogy nem jó a szemüvege.
Egyre többször vette le, mert idegesítette, hogy nem lát, és panaszkodott, hogy a táblát is egyre nehezebben látja.

A szemészet helyi viszonylatban mint tudjuk: elég macerás egy dolog.
D.e. esélytelen bejutni, d.u. sanszosabb, de csak minden héten szerdán.

Mivel ha délelőttös vagyok fél 4-re érnék a suliba, akkor meg ugye már nincs rendelés.
Ha délutános, akkor meg alapból nem kivitelezhető.

Az apját kértem meg, hogy menjen már el vele, és egyéb logisztikai bibik miatt MA sikerült végre eljutniuk a szemészetre.

Nem hiába reklamált Csongi, bár augusztusban már voltam egyszer vele, a féléves kontrollon, és akkor még minden okés volt, azóta fél-fél dioptriát romlott mindkét szeme.

Vizsgálat után elvitte az apja az optikába.
Majd szólt, hogy menjek érte a szemüvegért, 4 után kész lesz.

Érte mentem (csak hogy én is csináljak valamit).

Kifizettem. :D :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése