2014. július 10., csütörtök

5 napra eltünök

Most 5 napig csak minimál szinten leszek jelen a mátrixban, most a valós életem élem majd.
Táborozunk Várhelyben, mozgunk, tanulunk, jó levegő, jó idő, remélem kedves emberek, relax...

Péntek reggeltől keddig ha valakinek eszébe jut, hogy valamit szeretne, keressen nyugodtan, de csak email-ben, vagy privát üzenetben legyen kedves, különben el fogok veszni az fb-n a kommentekben.

Ha valakinek ígértem valamit, és nem kapta meg, lécci, koppintson az orromra, mert hát izé*...

Állatvédők nyugalom, cicmic elintézve:
én reggel jól megtömöm nem, nem igaz, csak adok neki kaját, kap friss vizet, meg száraz eledelt, tele tálkával, és a srácok minden nap feljönnek majd megetetni, vizet cserélni, játszani vele egy kicsit.

Kíváncsian várom, milyen lesz a tábor...

Lélekben pedig készülődjetek a szombati randira!
Tudjátok: Táncház, játszóház, bemutatók, fellépők, és kézműves vásár, a Tildyn, a Made in Papp mellett, a közösségi házban.
Ott leszek én is és várlak benneteket! :)

* A mai üldözéses jelenet vége az volt a főútcán, hogy a kedves engem autóval üldöző hölgy csak annyit akart közölni velem:
- Néztem én, ki ez a tini lány, aztán rájöttem, hogy Te! Nagyon jól nézel ki! - ma is megérte felébredni! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése