2014. július 31., csütörtök

Derekas...

Kedden csináltam egy mozdulatsort, amit TILOS csinálni, de most úgy esett, hogy bele szaladtam...
Hajoltam és közben csavartam, derékból.
Nem kellett volna...

Próbáltam egyből megjavítani a dolgot, lazítani, elengedni, széthúzatni, visszacsavarni, de semmiféle megtanult mozdulatsor nem segített.
Tegnap elmentem gerinctornára, gondoltam hátha...
Volt is egy pont, ahol a nagy csendben akkorát roppant a gerincem, hogy még Sensei is átfordult hozzám, hogy ketté törtem? vagy megmaradok?

Megmaradtam, bár a könnyem folyt egy jó darabig, ami nem egy megszokott dolog nálam, fájdalom miatt...

Ma reggel úgy ébredtem, hogy TALÁN jobb lesz.
Elmentem dolgozni, kiderült, hogy nem a helyemen leszek, hanem a csomagolóban, mert nálam bent nem volt munka.

Alap esetben is kikészít a csomagolás, ma meg?!
Bő 1 óra után éreztem, hogy bazira nem kellett volna nekem ma kimennem dolgozni.

Azóta a helyzet csak fokozódik, pedig 4 óra után feladtam és haza jöttem.
Volt 4 óra csúsztatásom, és behasználtam.

Fájdalomcsillapító, és lazító krém hegyek, de semmi javulás.
Holnap lehet meg kell mutatnom magam egy írástudónak...

Tessék nekem szorítani, mert muszáj lenne lábra állnom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése