2014. július 25., péntek

Szeret engem az Univerzum!

Mostmár tuti!
Időről időre az utamba állít új vagy újra felfedezett kedves ismerősöket, barátokat, akik nélkül az élet fakóbb és sótlanabb lenne.*

Vannak furáim, pl. eszetlenebbnél eszetlenebb gondolatok ugranak be, amit én ugye nem restellek szavakba önteni, és rázúdítani a kedves barátra.

Most pl. asszem Ági barátnémat kergetem az őrületbe lassan, mert ellátom olyasmikkel, amik nem annyira hétköznapiak.
De imádom, hogy keres, kutat, agyal, és azonnal neki esik a probléma megoldását megkeresni.

Az első kérésem egy aránylag egyszerű dolog volt, egy sima puhító krém.
Ugye fő a természetesség, öko, meg bio, de pikk-pakk megoldotta.
Puhít, szupi, imádom!

Azután jött egy kicsit kacifántosabb: bőrradír.
Megoldotta.
2 alapanyagot ismerek fel benne: tengerisó, menthol.

No, ez kicsit tréfásra sikerült, mert a hatásfoka épp az, amit vártam tőle, viszont a frissítő mentholos víz ahogy a testen végig folyik....
Izgalmas, vagy inkább bizarr érzés!

Közben a cicmicem furaságai a testradír miatt még inkább kihangsúlyosodtak: a mentholos só ahogy pergett le rólam, jött és ette.**

Most a legújabb agymenésem: beugrott, hogy zsenge koromban kakaóvajas napozót használtunk, amit Anya a patikában vett, és mindig gyönyörűséges szép csoki barnák voltunk tőle.
A jövő héten szabin leszek, tervben van heti 7 nap strand, és nem hagyott békén a gondolat, hogy kellene nekem ilyen (ugyanis a patikában pár éve kérdeztem, de azt mondták már nem csinálják, mert túl sok féle termék van a piacon, boltokban, gyári...).

Elsírtam Áginak, mit szeretnék, beletemetkezett az internetbe, majd kis idő múlva sorolta, mit is kellene vennem...

Reggel vittem neki a cuccost (csodák-csodája, volt alapanyag a patikában!), és este már írt is sőt! képes beszámolót kaptam!, hogy kész a kence.

Holnap megyek érte, kíváncsi vagyok, milyen lesz!

Kéretik szorítani, hogy jövő héten legyen alkalmam kipróbálni, ez a fura időjárás meg tűnjön már el őszig!
Köcce!

Ő nem süti, hanem a kenceficém... :D

...Neked is Ági! :)
Szeretés van!

* Nem biztos, hogy Ők is ugyanúgy örülnek Nekem, mint én Nekik, de azért reménykedem!

** Ja, igen, benne állt ő is a kádban, míg tusoltam, de ez már megszokott, hogy imádja a vizet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése