2014. július 28., hétfő

A lehetetlen

Még hogy kétszer ugyanoda nem csap be a villám?!

Este sokáig fent voltam, ékszereket készítettem, éjfél volt, hogy ágyba kerültem.
Akkor már jött egy erős szél, készülődött a vihar.

Sikerült szerintem egyből elaludni, mikor párnát ért a fejem, majd 15-20 perc múlva már ugrottam is ki az ágyból: megérkezett a vihar.

Tőlem olyan 20-30 méterre van a tűzoltóknál a villámhárító, és sikeresen begyűjtött egy kis kóbor villámot, amitől az ágy mozogni kezdett alattam, no meg a nyitott ablaknál/erkélyajtónál a hanghatás is fenomenális volt.

Elsőre az ugrott be a sokk után, hogy tele az erkély száradó ruhákkal, gyorsan be velük!
Kimentem, szedegettem, majd jött a lehetetlen - a második villám.
Nem szakadtam meg a röhögéstől, a szívem megállt egy pillanatra, megvakultam, megsüketültem, ledermedtem....

...aztán legyintettem, hogy ázzon csak el a ruha, utálnék sült Andi lenni.

Mázli, mert ahogy bejöttem, jött a harmadik csattanás.

Hamar reggel lett... :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése