2014. július 17., csütörtök

Életmód tábor, Várhelyen

Röviden?! : Nagyon jó volt!

Iszonyúan féltem tőle, mert alapvetően nem nagyon szeretem az embereket.
Az meg, hogy ott tizenakárhányan össze legyünk zárva?!
Plusz: 5 napon keresztül mi a szöszt csinálunk majd?

Péntek reggel volt a kezdés, nagyon vegyes volt a csapat, volt 12-től 6X évesig.

Ált. 14-en aludtunk kint mindig, voltak páran, akik csak reggel jöttek, este mentek.
Volt, aki csak 2 napra jött, volt aki 3-ra.
De olyan 18-nál nem voltunk soha többen egyszerre, de ez így pont elég volt.

Reggel 7:30-tól reggeli: közösen csináltunk mindig valamit.
Aztán közösen elmosogattunk, és jöhettek az előadások.

Mindenféle téma volt.
Spirituális, magyarsággal kapcsolatos, néprajzi, gyógyítás kövekkel, gyógynövényekkel, kineziológus jött, sámándobos jött, szóval kismillió féle dolog volt.

Közben sok mozgás is volt 2 előadás között.
Hol jóga, hol primal move, hol gerinctorna, mediball, mozgáselmélet, testérzet keresések.

Első 2 nap esett, úgyhogy a faházban tornáztunk,  de vasárnap ki tudtunk végre menni.
Mezítláb a prérin, úgy rohangáltunk.
Baromi jó volt!

13:00-kor ebéd, a vasúti vendéglőből hozták, vega kaja volt, de mindig nagyon jól laktunk, és minden finom volt. Nem sok húst eszem, úgyhogy tökéletesen megfelelt így.

Elmosogattunk, és folytatódott a nap, egészen 21:30-ig voltak előadások.

Nagyon sok mindent megtanultam, főleg a mozgáselmélet kellett most nekem.

Az elméleti anyagok nagy részét már hallottam,  amiket tartott év közben Olga, előadásokat, ott a nagy része nekem megvolt már, de tök fura, mert mindig új dolgok ragadnak meg.

Én végig kint voltam az 5 nap alatt, csak szombaton este otthon aludtam, mondták, hogy a cicmic nagyon keservesen sír, hiába mentek fel a srácok reggel-este, unta nagyon magát csóró.
Alig bírtam levakarni magamról, dörgölődött, bújt belém, még a kádba is beugrott, mikor tusoltam, annyira szeretgethetnékje volt.

Kedden 4-kor értem haza.
Fura, a nagy nyugi után, a hétköznapok... :)

Volt nagy ráébredés, mi is a hiba velem/bennem.
Ennek örülök a legjobban.
Mert most, hogy már bennem is tudatosult, így fogok tudni tenni ellene, javítani rajta.

Ha jövőre ismét szerveznek ilyen életmód tábort, bátran ajánlom gyereknek-felnőttnek.
Annyira jól együtt tudott dolgozni az idősebb és a fiatalabb korosztály, fel sem tűnt, hogy ilyen vegyes a paletta.

Köszönet érte, a szervezőknek, kigondolóknak, na és persze legfőképp a lebonyolítóknak: Olgának és Lajosnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése