2014. október 4., szombat

Jótett helyébe lóf*sz...

Már túlságosan megszoktátok, hogy zen van, és világbéke, úgyhogy épp itt az ideje, hogy dühöngjek egyet! ;)

Történt, hogy az Anyukám felcsigázott: Mi lenne, ha az irázi búcsúban most a másik végen lennék, azaz úgyis van sok kész ékszerem, dobozom, elvisznek egyet vásározni ott is.

Nem kellett sokáig győzködni, és elkezdtem keresgélni, hogy van-e valami elérhetőség a szervezőkhöz.
Nem találtam.

Kérdeztem ismerősöket is, olyanokat, akiknek info gyár az agyuk amúgy, de nem jött segítség.
Végül kipostoltam a facebookra micsoda egy szuper találmány ez a vacak! hogy ha valaki tud érdemi infót, akkor plííííz....

Rám írt egy "cuki csaj", hogy ha megtudok valamit, szóljak már neki, mert gyerekholmikkal meg disney koppincs izékkel szokott ő is piacolni, és szívesen eljönne ő is.

Mondtam, hogy oksa, miért ne segítenék? *

Közben egy munkatársamtól jött a füles, kit keressek.
Rá írtam, kaptam egy tel.számot, és már sínen is volt az ügy.

Mikor letutiztam mindent, szóltam a csajnak is, hogy ez meg ez a menete a dolgoknak, így érdemes**, sallalalallala.

Örült nagyon, majd mondja, hogy akkor kedden menjünk el! Elvisz autóval, foglalunk, fizetünk, és alszunk vasárnap sokáig.
Most meg én örültem, hogy fele benzint tökre megér nekem is, hogy 2 órával többet aludhassak, úgyhogy mondtam: oké!

Ma kapok egy üzenetet, hogy rossz híre van, bocsika, de az anyukája PONT AKKORRA*** kért neki időpontot a fodrászhoz, amikor mentünk volna, kedd délután.

- Sebaj, akkor szerda, csüt., péntek?

- "Beszéltem ma piacon az emberekkel és azt mondták hogy bőven elég ha vasárnap megyünk. Hely biztos lesz és vannak olyan árusok akik csak 10óra körül mennek. Szóval mi kb 6-kor megyünk igy biztos lesz még jó hely"

Szupi vagy cicukám, bár az inkorrektség az egyik olyan dolog, ami bazira kiveri a biztit nálam, és rühellem, ha hülyének néznek. :)

Azért jó piacolást neked, remélem a vásárlóiddal korrektebb vagy, mint azokkal, akik segítenek neked...

Pusziiiiiiiiiiiiii!

*...mert HÜLELIBAHÜLELIBAHÜLELIBAAndikaaaa! Folyton mindenkinek csak segíteni akar....

** Keddtől lehet foglalni helyet a polg.mesteri hivatalba, és akkor tuti szupi helyed van, amúgy meg mehetsz vasárnap hajnal 4-kor, és verekedhetsz a románok vásárosokkal a sorrakerülésért.

*** Pont akkorra, aham!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése