2014. október 3., péntek

Liftbe többé SOHA?!

Ma reggel vissza mentem a szemészetre Zalánnal, kontrollra, mert így ki akartam kerülni, hogy csak egy 2 perces kontroll miatt még egy napot hiányozzon a suliból.

Bementünk, alapból ezren voltak, de sebaj.
Lementem a gyerekorvoshoz a táppénzes papíromért, aztán nem akartam megint körbe kerülni az egész SZTK-t, gondoltam megyünk lifttel.

Mikor majdnem vége volt a FEL szakasznak, volt egy fura huppanás.
Aztán semmi...

Zalán rám néz: MOST mi van?
- Beszorultunk.
- NYISD KI!
- Próbálom....

Se le gomb, se fel gomb, sem ajtó nyitás, sem ajtó zárás - semmire nem reagált.
Picit bedugtam a kezem a 2 ajtó "szárny" közé, és látszott, hogy van vagy 10 cm híja a megérkezésnek.
Nyomtam egy csengőt - semmi.

Zalán elkezdett pánikolni, hiába nevettem a dolgon, hogy beszorultunk.
- NYISSUK KI! Csengessünk!

...de senki nem reagált.

Végül vagy 10 perc után sok ajtó nyitási próbálkozás, és gomb nyomkodás után elindult az az átok, ment még 10 centit fölfele, és kinyílt.

Kint özön birka ember és vigyorognak, hogy mi csengettünk?!
Nem b@mmeg, a fületek csengett...

Az már csak hab a tortán, hogy nem nézték meg a fiam, mert nem volt időpontunk...
- Ma csak előjegyzett betegeket fogadunk!

Tanulság?!

Inkább 3 plusz kör, mint a lift.
...és szerintem én az életbe többször be nem fogom tudni szállítani Zalánt egy átkozott liftbe sem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése