2014. október 2., csütörtök

Vásározós

Újabb találkozóra hívlak benneteket.

Lesz a közeljövőben 2 alkalom is, amikor megnézhetitek élőben is amiket készítek:

Most szombaton, okt.4-én lesz egy városi ünnepség, a Veszterkert előtt / a Kinizsi utcán a vasúti átjáró előtt.
Most lesz a Kisvasúti Emlékhely ünnepélyes átadása, és meghívást kaptam én is, mint helyi kézműves egy kis kipakolásra.
A hivatalos plakáton itt vannak a részletek a műsorról:



11-kor kezdődik az ünnepség, én olyan fél 11-kor már ott leszek.

Következő szombaton, október 11-én egy nagy vásári őrülettel, a II. Betakarítási Forgataggal várunk minden kedves érdeklődőt.
Hivatalos plakát még nincs, lesznek fellépők, műsorok, ha kapok róla anyagot, megmutatom azt is, de aki tavaly volt, hasonlóra készüljön.
Aki nem volt, az pedig most ne szalassza el! :D

Továbbra is él, hogy ha megkeresel, email, telefon, facebook, utcán elgáncsolva,... akkor tudunk időpontot egyeztetni, és szívesen megmutatom a szépeim otthon, nálam.
Feltétel: 4 emelet megmászásának bevállalása...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése