2014. október 18., szombat

Vásárfia

...persze nincs vásár, vásárfia nélkül, így futottam egy gyors kört Anyával, mikor megérkeztek d.u. értünk, Irázra.

Naná, hogy vettem törökmézet, anélkül szerintem az autó be sem indult volna, ha nincs nálam, és egy helyen lecövekeltem egy kedves férfiember előtt.
Csoda klassz kis növényeket árult.
Sivatagi rózsa a neve, és mindenféle korú növény volt nála a frissen beültetettől a 7-10 évesekig.
Azt mesélte, 7 évesen kezdenek el virágot hozni, addig "csak" kis fácskák.

Igazi türelemjáték.
...mert 7 év a világot is a sarkaiból forgatja ki, egy növényt meg életben tartani, és virágzásra ösztökélni?!

Szurkoljatok, 4 év múlva elvileg az enyém is virágba kell, hogy boruljon! :)

Ő az enyém!
Nekem amúgy a törzse az, ami szerelem volt elsőre, tudom, nem vagyok teljesen egyszerű eset, de hát ez van... :)

Valami 10 féle színben virágoznak, ha jól emlékszem, és ilyenek lesznek "felnőtt korukra":





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése