2014. október 3., péntek

Retro életérzés...

Általában az MR2 - Petőfi megy nálam, ha kint ülök a konyhában és alkotok...

Ma nagyon jó estém volt, kezdték egy Tankcsapdáról szóló műsor, sok-sok Tankcsapda számmal.
(Link ITT)

Aztán pedig elkezdődött egy új műsorfolyam,  "Petőfi TOP 50 magyar album" címmel.
A szerkesztőség össze dugta a fejét, és mindenki leírta, mi volt az a meghatározó hazai album, ami nélkül nem élet a zenei élete. Végül kihoztak egy listát, ami SZERINTÜK  a legleg...
Hetente 1 album (ha jól tudom) az, amit bemutatnak.
Most kezdték, a mai vendég a Dolly Roll volt.
Sokat meséltek a számokról, kulisszatitkokat, mindenfélét, és közben lejátszották a kiválasztott albumot.

Tiszta időkapszula volt, tök fura, minden egyes dalt úgy énekeltem, mintha tegnap hallottam volna utoljára, pedig valószínűleg az elmúlt tizensok évben nem hallottam őket.
Mégis úgy bele égett mind az agyamba megboldogult gyermekkoromban, hogy kitörölhetetlenek.

Nagyon fura érzés volt, mert akaratlanul vigyorogtam, énekeltem, TÁNCOLTAM (!!!ÉN táncoltam!!!) szóval tiszta boldogságos jó érzés volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése