2010. december 7., kedd

Hadházi után szabadon....

Ma este három kötőjel öt másodperc alatt szépen kulturáltan pánikba estem, testem minden porcikája kocsonyává változott, és remegtem, mint k*rva a gyóntatófülkében....

Történt, hogy beraktam egy adag mosást, majd bevettük magunkat a szobába a fiúkkal, és kártyáztunk.
Egyszer kimentem valamiért, és érzem, hogy büdös van.
Gondoltam, hogy valamelyik szomszéd frankón oda kozmálta a vacsiját....
Vissza a szobába, majd csak nem hagyott nyugodni az a fura szag, és megint kimentem.
Addigra még büdösebb volt.

Körbe szaglásztam a konvektorokat, hátha valamelyik terrorista becsempészett valamelyikbe valami játékot, de nem, és ott nem is volt erős a szag.
Megyek ki a konyhába, itt erősebb.
Be a fürdőszobába: bingó! Itt bűzlik valami, de mi?

Fura elektromos tűz szag volt, mintha vezeték égne, de semmi nem füstölt.

Átrongyoltam a szomszédba, Lajos bácsit áthívni, ő ezermester, hátha van egy jó ötlete.
Mikor vissza jöttem vele, már egyértelműen égett vezeték szag volt a fürdőben.
Sehol nem láttunk semmit, de gyanús lett a mosógép, mert azóta éreztem a szagot, amióta bekapcsoltam.
Körbe tapogattam, nem meleg.
Aztán megfogtam a dugaljat, na az sikeresen meg is csípett, és meg is sütött.

Gyors áramtalanítottunk, miután a kocsonya láb sikeresen megmozdult, kocsonya kéz lecsapta a biztosítékokat, és elemlámpánál próbálta Lajos bácsi kihúzni a falból a mosógép vezetékét.
Nem ment, totál beleégett.
Bő fél óráig hadakozott a dugaljal, mikor mondtam neki, hogy csípje el a vezetéket, nem érdekel, csak legyen végre kint a falból az a szar.

Leszigetelte, a villanyt visszanyomtuk, és kezdődött az újabb harc: a romos aljzatból kifeszegetni a mosógép vezetékét....

Végül apró darabokban tudta letörni csak róla, addigra a kocsonya picit szilárdult, de a remegés úgy asszem holnapig belém ette magát, mert nem akar múlni.
Főleg azért nem, mert én úgy működöm, hogy bedobok egy adag mosást, aztán el a boltba, vagy el ügyintézni, el a fiúkért,...
Mire haza jövök a gép kimosott, lehet teregetni...
Isteni szerencse, hogy nem délután raktam be a mosást, mint ahogy eredetileg terveztem, mert mire haza jöttünk volna az iskolából-óvodából, addigra csak hamu, meg hamu lett volna igencsak a lakásomból...

Holnapi harci feladatom levadászni egy villanyszerelőt, mert nem kicsi sikítófrász van bennem a dolog miatt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése