2010. december 21., kedd

Rosszcsontok

Össze szedtem az elmúlt évek képeit, amik CD-n voltak, rendszereztem, és egy lemezre másoltam őket.

Közben bele futottam pár agyeldobós, sikítós fotóba, amit most újra megosztok veletek, elvégre itt az év vége, a szilveszteri mulattatós, gondűzős műsor úgyis silány lesz idén is, ha jól sejtem, úgyhogy tessék itt, velünk, rajtunk, együtt nevetni! :)

Katt a képre és ott a többi őrület is!



A sztorik:

1-7. kép
Csongor elaludt, VÉGRE, én meg elővettem a kreatívos dobozomat, festékek, kincsecskék, és alkotni akartam valamit.
Közben főztem is, és valahogy kint ragadtam a konyhában.
Csend volt, csemete alszik elvileg majd amikor jó fél óra múlva beléptem a szobámba ez a kép fogadott....
A drágám felébredt, szép csendben bement a szobába és bár anyát nem találta ott, de a tiltott kincseket igen, felügyelet, és NEM felszólításoktól mentes csendes magányában kiélte kreatív hajlamait.

Csupa akril festék lett a frissen mosott ágytakaró, a bútor, az ágy, A GYEREK tokától bokáig...
Lábon kihordtam egy kisebbfajta infarktust....

8-9. kép
Egy időben mániája volt Csongornak, hogy amikor egyedül maradt a szobámban, azonnal kihúzta a komód alsó fiókjait, mindent kipakolt belőle és bele ült.
Miután nem lehetett leszokatni róla, a fehérneműimet feljebb raktam és az ő játékai kerültek az alsó fiókokba.
Jobban mutatott egy halom bugyi helyett egy halom plüss izé a szoba közepén ha valami vendég ránk rontott....
Az igazi idegsokk az akkor következett, amikor a második, harmadik fiókba mászott be, és magára borította az egész komódot (túlélte 3 alkalommal is!).

10-11. kép
Kedvenc játékuk volt a terroristáimnak a beépített szekrényből a használaton kívüli paplanok, párnák kiborogatása, várépítés, és alagút fúrás a pihe-puha cuccokból....

12-15. kép
Pillanatkép ébredés után.....
Csongor és a popsikrém.

16-17.
Ez nem igazi rosszaság, csak mókás....
Csongor szeret beöltözni, ez csak egy mosolygós pillanatkép, anya zoknijában....

18-21. kép
Zalán és a nemtom milyen krém.
Vagyis asszem Elocomos testkrém az ekcémájára...
Perverz módon vonzódott a maszkoláshoz, mihelyst egyedül maradt egy tégely, tubus krémmel, nem tétlenkedett, hanem HASZNÁLTA!

22-23. kép
Hát igen.
Volt ilyen is, nem is egyszer.... :S
:D :D :D

24-34. kép
Csongort lefektettem majd kijöttem a szobából.
Ő meg szokás szerint szabotálta az altatási kísérletemet.
Viszont cseles volt, ha talált valami érdekeset, akkor nem jött ki, nem nyafogott, nem sírt, hanem csendben elfoglalta magát. Én meg örültem, hogy VÉGRE elaludt...
Na, itt egy 12 színű textilfestő filcet vadászott le a komód tetejéről, és kipingálta magát tokától bokáig.
Kapott egy körömkefét, hogy sikálja csak le, amíg csak van rajta festék, had menjen el a kedve ettől a mókától, de ezen is csak röhögött mert csikizte a kefe.
Kb. 1 hét kellett, míg az utolsó kis festék csíkok is lekoptak róla....

35-39. kép
Ez is csak móka... :)
Nyári viselet Csongor módra, mert nem győzzük eleget mondani neki:
"Ne mászkálj mezítláb a műhely körül, mert bele megy a talpadba valami fémforgács, vagy szeg...!"
Íme, megvalósította a biztonságos közlekedési módozatot a veszélyes terepen....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése