2010. december 5., vasárnap

Télapó

Rosszul gondoltam: bár mindkét kicsi pasi egy égedelem rongy kölök, mégis eljött hozzájuk is....

Egész nap belém voltak bújva, olyanok voltak mint 2 kis kullancs, az istenért ki nem maradtak a fenekemből, és kb. 10 percenkként megkérdezték: "Mikor jön már a Mikulás?" 

Hasznos volt az izgalommal telt várakozásuk, mert nem mostanában hagyták magukat utoljára így rommá puszilni, simogatni, és én is kaptam jócskán tőlük, úgyhogy javasolni fogom a "tisztelt háznak", hogy szavazzanak meg még vagy 2-3 télapós napot az évben.
(OFF: úgyis minden sz@rt megszavaznak, amiből hasznuk van, hátha ebben is lát valaki pénzt, saját zsebbe. ON.)

1.) Van egy csomó csokink (nnnnnnnnyami, anya kedvencei is!) és vannak ajándékok is!

2.) Rá kellett jönnöm, hogy lemaradtam valahol egy sarkon, és gyorsan tovább kell képeznem magam, mert csúnyán lealázott a nagyobbik terroristám....
Kaptak egy összeszerelhetős autót mindketten, darabokban volt az autó a dobozban, külön az alváz, a kaszni, a kerekek, volt csavarhúzó, és hajrá!
Nnnna, Andika neki esett, hogy a Zalánét összeoperálja, Csongor a sajátjával varázsolt.
Míg anya már 157. alkalommal forgatta körbe a kereket, hogy ezt meg hogy a frászba kellene...?!, addigra Csongor szép csendben már össze is rakta a sajátját.
Megértő mosollyal (értsd: szánakozó grimasszal, hogy te kis tehetségtelen, ne küszködj már, add inkább ide!) rám nézett és mondta:
- Majd én segítek anya.....
Megsemmisülve, porrá zúzott önérzettel adtam neki át a játékot, és néztem, ahogy a majdnem 7 évesem pikk-pakk összerakja....

3.) Van ébresztő óránk! Verdás, csúcsszuper, és kapott végül mindkét mini, nehogy Zaza kis érzékeny lelke megszenvedje. Lesz majd egyszer (nem is olyan soká!) Ő is iskolás!

Néhány kép az estéről:



Megtalálták a kincseket

Mi van ide írva?

Lássuk a szerelési rajzot...

Nézd mit kaptam!

Vigyoooooooooor!

Na ki a király?

Összeszerelve + az óra

Ez is összeszerelve, ezzel alszik...

Állatkert az ágyban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése