2010. december 4., szombat

Napi NYAFF 2.

Ma a szakadó esőre való tekintettel a nyakamba vettem a várost, mert mi mást csinálhattam volna ilyen csodálatos időben?!
Ügyintéztem: posta, könyvtár, gyógyszertár, labor.

Mivel a gyerekorvosunknál épp nem várt senki beléptem Zalán laboreredményével, és megmutattam.
Volt jó pár csillagos eredmény, de azt mondta Ica, ez felnőtt határérték, gyerekeknél lehet eltérés, és úgy néz ki Zalánnál minden ötös-ötös.

Még a vasa is csúcsszuper, úgyhogy nem ezért vékony, étvágytalan, hóka.

Hétfőn megyünk Gyulára a nefrológiára, remélem ott is hasonló híreket mondanak majd a többi leletére is….
Ja, a nyaff az azért, mert mire hazaértem, vagyis már indulás után 500 m-el bugyiig voltam csuromvíz, még jó, hogy van másik téli kabátom….

MIÉRT NEM A HÓ ESIK???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése