2010. december 5., vasárnap

A nap szlogenje

"Szólj anyának, ha pisilni kell, és hozom a kis poharat!"

Van annak valami elbűvölő varázsa, főleg így tele karácsonyi, ünnepi hangulattal hogyha az amúgy önellátó / önkiszolgáló fiát az ember egész nap ezzel a mondattal zargatja...
Az milyen, hogy a WC helyett egy szép narancsszínű műanyag pohárba pisil az ember gyereke?! Cuki? Hááááát......

Van bennem jópár para, és az egyik pl. épp az, hogy egy orvos tehetségtelen, minuszos IQ-val rendelkező kis papucsállatkának néz, aki képtelen felfogni, megérteni, véghez vinni az orvosi utasításokat.

Kezdődött a parám azzal, hogy pl. képtelen vagyok a gyógyszerek nevét megjegyezni, állandóan papírkákkal, vagy gyógyszer dobozokkal mászkálok orvoshoz, mert csak így biztos, hogy tényleg azt a gyógyszer nevét nyögöm be, amit fel is írtak.

Van egyébként jó oldala is a dolognak, pl. precízebben sterilezek mint a szakszemélyzet, mert abban a mintában, amit én vettem le Zalántól soha nem volt olyan magas csíraszám, mint amit a kórházi személyzet sterilezésével produkált a csöppem...

Szóval holnap kontroll, ma meg a NAGY NAP, amikor elvesztettem a szüzességem a sokadik hadszíntéren is. (értsd: 24 órás vizeletgyűjtés)

Még mindíg nem kaptam rá kimerítő választ, hogy mire kell, és mire jó, csak azt az egyet véstem az agyamba, ha kimarad egy pisi, akkor az eredmény máris nem lesz jó, és mehetünk 24 órás befekvésre, hogy a kórházban a szakszemélyzet (értsd: anya, de kórházban) gyűjtse be a mintát.

Szóval kellőképpen túlpörögve, a WC ajtajában őrt állva lestem a kicsi fiamat, nehogy véletlenül a rendeltetési helyére végezze el folyó ügyeit, és óránként 1-2 alkalommal elmondtam neki a fenti mondatocskát....

A legmókásabb az volt, amikor mamánál (vasárnap van, a szokásos ebéd mamiéknál) a vasárnapi ebéd közben kb. hatszor szaladtunk ki "pisilni", mert a bennem tomboló parát sikeresen ráragasztottam a fiamra is, és mindíg úgy érezte, hogy MOST!

És annak is van egy bája, amikor a vasárnapi ebédről úgy méssz haza, hogy a kosaradban a repi kaja, cirka 3 napi ellátmány, és mellette külön zacsiban egy ásványvizes flakonban a délutáni produktum lötyög...

Tök jó, hogy nem sűrű program ez a móka, mert estére már komplett idiótának éreztem magam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése