2010. december 23., csütörtök

A Pizza rejtély

Nem értem a fiaimat.

Ha arról van szó : pizza, akkor lelkesednek és alig várják, hogy kisüljön.
Mikor meg ott van előttük, leeszik a sajtot, a feltétet, és ennyi.
Maga a tészta és a szósz ott marad.

Sok kört futottunk mire rájöttem: magát a pizza szószt nem szeretik.
Tegnap ismét felbüffent bennük, hogy süssünk pizzát.
Oké!
De trükköztem, és feldobtam a labdát:
- Pizza szósszal, paradicsomos alappal, vagy fokhagymás tejfölös alappal kéritek?!
- Fokhagymás tejfölösseeeeeet!

Megsütöttem, nekiestek, és leették a sajtot, majd a feltétet és a szószt, meg a tésztát ismét ott hagyták.

Szóval akkor most mit nem szeretnek?!
Minek a pizza?
Legközelebb egy tányérba felrétegezem a feltétet, rá a sajtot, megmikrózom és már ehetik is.
Hisz nekik lényegében ez a pizza, vagy nem?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése