2011. február 27., vasárnap

Doktorosdi

Nnnnnnnna, olyan 5 hónap után csütörötkön végre eljutottam a fül-, orr-, gégész szakrendelésre (örömkönnyek, tapsvihar, pezsgődurrogás, csillagszóró és fanfárok!) és egyből jól meg is kaptam a magamét.

Első körben egy fülmosást, másodsorban egy lecseszést, hogy miért fújtam ki az orrom mielőtt bementem (na nem komolyan, de a dokibácsi elmondta a fül-, orr-, gégészet aranyszabályát, miszerint orrot fújni a vizsgálata előtt, no meg a pap előtt nem szükséges) mondjuk az is ciki lett volna ha előtte csöpög a padlóra, vagy az ölébe a cucc, na de mindegy....

Úgy kezdődött, hogy beléptem, köszöntem, amire felsikkantott a doki, hogy "... atyaég, magának mindíg ilyen rekedt a hangja?"
Mondtam, hogy pl. épp ezért vagyok itt, mert szeptember óta állandóan...

Azt mondta, hogy kellőképpen trágyadomb az, ami odabent van, be van gyulladva lényegében minden, amit csak lát.

Vett egy kis kenetet a torkom mélyéről, mert azt mondta az a gennyes cucc az neki tenyésztésre kell.
Közben körbetaperolta a nyakamat, mert nem tetszett neki a pajzsmirígyem, szerinte be van duzzadva (igen, érzem egy ideje, vagyis látom, hogy ott olyan fura lett a nyakam) kérdeztem fogyás-hízás, szívdobogás van-e mostanában (igen van..).

Úgyhogy miután kiokoskodta milyen gyógyszereket kell most hírtelen beszednem (6,500.- Ft) kaptam egy beutalót nyaki ultrahangra (egy hónap múlva kaptam időpontot), beutalt a tüdőgondozóba (jövő hét csütörtök), kért teljes labort és randizunk majd csütörtökön.

Ja, meg a kedvencem: gégediéta.
Mikor látta, hogy kellőképpen tanácstalan szemekkel nézek rá, akkor sorolta, hogy:
...se csípős, se fűszeres, se túl hideg, se túl meleg, se szénsavas, se nagy darabos, se savanyú,.... ételt nem ehetek.

Aztán!

Szerdán délután hív az exem, hogy a tanító néni behívta a nevelőibe és megint folyt a panaszár Csongorra, hogy kezelhetetlen, nem fogad szót, visszafelesel,.....
Így 6 hónappal az iskolás léte megkezdése után sikeresen begyűjtötte az első osztályfőnöki figyelmeztetését, majd közölte a tanító néni, hogy ha nem változik a helyzet, akkor nem vállalja a gyerek délutáni felügyeletét, tehát kivágják a napköziből, sőt azon is gondolkozik, hogy átrakatja másik osztályba.

Vérnyomás az egekben, a kölök csak flegmázik, hogy "... szeretem én a többi elsős osztályt is!", meg hogy "...jobb is lenne ebéd után otthon lenni!..." de azt nem fogta fel, hogy így kemény 7 évesen nem is álmodhat olyanról, hogy majd ő egyedül itthon...

Gondolkoztunk erősen, az ex a pszichológust javasolta, de most augusztusban voltunk utoljáta Csongorral nála, és mindent rendben talált, úgyhogy ez szerintem egy felesleges kör lenne.

Nekem meg beugrott sok régi dolog, anno a homeopátia napi szinten része volt az életünknek, úgyhogy fogtam a telefont és felhívtam a csabai homeós dokinőt, hogy tudna-e egy időpontot adni.
Mákom volt, volt másnapra egy visszamondott időpont, úgyhogy beszáguldoztuk a kölökkel Békéscsabára (olyan 30-40 km/h sebességgel, szakadó hóesésben, tükörjég útfelületen).

Szokás szerint 1 óra beszélgetés, alaposan körbejártuk Csongor dolgait, és megszületett a katyvasz, ami jobbá teszi majd az életünket.

Mondta a doktornő, hogy első időben lehet még rosszabb lesz a helyzet, de azután látványos és határozott javulásnak kell bekövetkeznie.
3 hét múlva kell majd telefonálnom, hogy mit látok rajta és lehet majd alakítgatni a dózisokon, ha nem elég hatásos így az elsőre felírt formában.

Persze ez is macera, mert a gyógyszertárakban most hiánycikk sok szer, mert újra törzskönyvezik a homeós bogyókat, úgyhogy neten rendeltem, majd postázzák. Remélem szerdára itt van minden, és VAN minden....
Ez a doki + bogyó megint 15ezer, szóval a héten túl vagyok a huszason és még a fele orvos sem látott, mint amennyivel randizni szándékozom frászt szándékozom: MUSZÁJ.
Szóval kúúúúvára nem éri meg betegnek lenni!

Közben pénteken rám csörögtek 2 után az oviból, hogy Zalánnak magas láza lett, menjünk érte.
Amikor hívtam az exet, hogy menni kellene gyors a kicsivel a dokihoz Vésztőre (péntek délután miért nincs gyermekorvosi rendelés Szeghalmon???) kiderült, hogy Csongor meg az apjánál van, mert az  osztályfőnöke meg hívta az exet ebéd után, hogy menjen Csongorért, mert rosszul van....

Ez most valahogy úgy jött össze nekünk, ahogy a Showder klubban mondta valamelyik őrült, hogy "...egyszer engedj be egy fogorvost a szádba, onnantól nem szabadulsz többé...!"

Kezd elég lenni az orvosodiból!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése