2011. február 8., kedd

Ha most pölö 2015-öt írnánk...

... létezne olyan, hogy illatos net?!

Mert akkor elrakni ezt a bejegyzést addig, és akkor majd tessék újra elővenni!

Ezért:


Egy hét alatt a kis alig izéből ez a kifejlett, illatozó kis gyönyörűség lett!

Mondjuk a Nagy Titkot elárulhatná végre valaki, hogy ha van X db jácint hagyma, akkor hogy szúrjuk ki belőle azt ami lila lesz?!
Én színre tippeltem, kivettem a halomból a legsötétebb hagymát, és erre ez lett: világos rózsaszín.
Tehát a hagyma színe nem jött be.

Viszont EZERREL SÜT A NAP!
A jácint az ablakban, kinézek, és majdnem tavasz hangulatom van. :)

2 megjegyzés:

  1. Az egyik kedvenc virágom. Ahogy megláttam a képet már éreztem az illatát. :D
    Köszönöm!
    puszi,
    Nina

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy sikerült az örömszerzés! :D
    Nincs rá tipped, mit csináljak a hagymával, ha totál elvirágzott?

    VálaszTörlés