2011. február 8., kedd

Meglepi

Vagyok ÉN, "Akit Könnyű Kiismerni", avagy "Aki Nem Tud Nemet Mondani", netán "Akit Minden Őrültségre Rá Lehet Beszélni".

Naszóval ÉN, mert fentiekben említett utóneveim összessége miatt halmozottan hátrányos helyzetű vagyok, belementem abba, hogy egy szőnyeggel a hónom alatt utaztam át a fél országot, na de mámmmámááááá!

Történt, hogy felkérésre meg kellett látogatni az IKEA-t (fúúúúúúúúúúúújdeúúúúútálokodamenni!) és a magas szintre fejlesztett önmegtartóztatás mellett lazán sétáltunk a vonzóbbnál vonzóbb cuccok között.

Na jó, igazság szerint bejárati ajtónál kéz megragad, és határozott kijelentés szájat elhagy: NEM VESZÜNK SEMMI! 
Ezek után görcsösen, önerőszakkal elértük azt, hogy NEM fogtunk, vagy bámultunk meg semmit, csak a kitűzött cél lebegett a szemünk előtt, azaz: farsangra tombola ajándékot keresni.

Hát ennyit az önmegtartóztatásról, és a fogadalmakról: Tombola ajándékunk nem volt, de akadt egy halk sikkantás, hogy "...húúúúú, ezt meg kell venni, és HAZAVISZED A FIÚKNAK!..."

Olyan köbö kismilliószor mondtam csak el, hogy:
- Felejtsd el!
- Nem!
- Erről ne is álmodj!
- Bolond vagy? Majd max. Te, ha majd egyszer...!
- NEM!
- Ne vedd meg! Megbeszéltük, hogy NEM VESZÜNK SEMMIT!
... majd a szőnyeg a vállra felpakolásra került, és mehettünk a tombolatárgyakat begyűjteni.

Majdnem sikeres volt az önmegtartóztatás, de közben beugrott, hogy elcseszerintődött a konzervnyitóm, az pedig KELL egy háztartásban, meg elfogyott a muffin papír kosárkám, és ugye az is alapfeltétel, na meg balesetezett a hatalmas tál gyertya, a kicsik meg erősen fogyóban a használat (égés) hatására, úgyhogy azért szép lassan csak megtelt az a nyomi sárga szatyi.

Ma reggel úgy ébresztettem a fiúkat, hogy meglepi van a szobámban, akit érdekel az jöjjön!
Hipp-hopp kiugrottak az ágyból és volt nagy sikongatás, meg hancúr...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése