2011. február 9., szerda

Ide nekem Rubint Rékát!

TUTIFIX, hogy anyaghiba.
Tudom, nem vagyok tökéletes, és bevallom őszintén, hogy karácsonykor fellustultam magamra 2 kósza kilócskát, amik kitartó ragaszkodással kísérnek utam során, de basszus az nem lehet, hogy +2 Kg miatt egyszerűen szétszakad rajtam a farmer!

Reggel miközben Zalánt öltöztettem át az oviban, leűltem a padra és éreztem, hogy valami(ki) kotorászik a combomon.
Picit zavarba jöttem, bekukk a pad alá és akkor jöttem rá, hogy nem is molesztálnak, hanem a farmer kezdett vad feslésbe.

Még jó, hogy térdig érő télikabátban voltam, így se nem fáztam és meg sem botránkoztattam a prűd szembe (vagyis épp a mögöttem) jövőket a szexi farmerviseletemmel.

Szóval R.R. kedves, bár egy kiképzőtiszt az kutyafarkincája hozzád képest, de DVD leporol és a lelkem megnyugtatására ledolgozzuk azt a 2 kilót, csak lécci ne kiabáld állandóan, hogy :

a.) ne tedd le!
b.) meg tudod csinálni!
c.) nekem is fáj!..."

mert:

a.) akkor is leteszem, mert már nem bíííírom!
b.) nem tudom!
c.) nem igaz, mert te vasból vagy, vagy kősziklából és neked ez meg sem kottyan!

(De amúgy TUTI, hogy anyaghiba volt!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése