2011. február 9., szerda

Napi kac-kac

...mert hát ugye mára is jutott egy!

Hétfőn reggel telefon csörög, egy idegen szám hív.
Felveszem.
- Tessék!
- Szia Andi! (na, akkor ismerem!) V.E. vagyok (ki a szösz lehetsz???). Figyi segíts már, Te anno a Bach virágterápiás cseppeket hogyan, hol rendelted?!

Veszettül forgott az agyam, ki lehet ő, a neve nem ismerős, de nem feltűnő, mert nem vagyok túl penge névmemóriából.
A Bach virágterápiás sztorimat vehette a régi blogból, meg anno az NLC-n volt egy tuti jó kis csapatunk, napi szinten írtunk, beszélgettünk, pár csajnak meg is adtam a számom, de vagy 3 éve "nem jártam arra".
Volt egy  másik potenciális lehetőség, egy babás oldalon szintén rengeteget írtam régen, ott is volt Bach virágteápia, homeopátia, kineziológia, mindenbe belefolytam, de ennek is van vagy 3 éve.
A telefon számomat meg könnyen kiderítheti bárki szerintem és anno egy közösségi oldalon is közszemre volt bocsájtva, mert akkor még A Végtelenül Naív És Felelőtlen Leány voltam.
Mindegy honnan vett, gyors elmondtam, amit tudtam, nagyon megköszönte, örömbódottá....
- Na okés, köszi mégegyszer, majd hívlak!

Én is köszöntem, telefon lerak, de még mindíg nem tudtam, kivel is beszéltem.

Ma űlök itthon, telefon csörög. A számát elmentettem, úgyhogy most legalább láttam, hogy ki keres:
- Szia Andi V.E. vagyok. Megrendeltem a Bach cseppeket, tök jó áron, blablabla....
Figyi, ligetszépe illóolajat honnan  lehet szerezni? Mert nekik nem volt, és máshol sem találok.
- Őszintén? Lövésem sincs. (basszus, ekkora nevem van a "szakmában", hogy minden természetgyógyász kérdésre engem dob a gugli?!) Bár megnézhetnéd Ilcsi néni szerei között, hátha, mert ő aztán mindenféle virágot, növényt feldolgoz.
- Akkor Te honnan vetted, amit a kézkrémbe raktál?
- Én nem csináltam még soha kézkrémet!
- Dehogynem, hát nekem is hoztál 2 tégellyel,  vagy azt akkor nem te keverted?
- ???????????????????? Figyi, akkor itt most nagyon nagy kavar van, mert én igazából azt sem tudom kivagy, arra tippeltem, hogy NLC-s régi barát, vagy egy másik babás fórumról, de mostmár tuti biztos, hogy egyik sem.
- Nem te vagy Varga Andi?
- Nem, bár pár hétig még Vargáné, de nem az vagyok, akit te hívni akartál.
- Húúúú, bocsi, kicsit furcsa is voltál, de még a hangotok is tök egyforma, ezért nem vettem észre hogy félre mentem, és izé... Telefont cseréltem, akkor lehet elírtam egy számot és blablabla, de ne haragudj hogy zavartalak, bocsi....!
- Semmi baj! Az a fura, hogy eddig minden akár nekem is szólhatott volna, mert a Bach virágterápiához is volt közöm, segíteni is tudtam, az illóolajra is van tippem, csak épp nem az vagyok, akit eredetileg kerestél.
- Oké, mégegyszer bocsi, hogy zavartalak, ne haragudj, szia!

Mostmár legalább nem kell törnöm a fejem, hogy ki is volt ez a csajszi! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése