2011. február 9., szerda

Önmagát beteljesítő jóslat?!

Már megint bosziskodtam...

Most ugrott be, hogy hétvégén beszélgettem ValaKivel (továbbiakban: VK) aki puffogott, hogy "... nézd ezt a nadrágot, alig hordtam és máris ki van kopva!"
Én meg sztoriztam a régi szép időkről, meg arról, hogy rajtam gyakorlatilag az összes farmer úgy hal meg, hogy egyszer csak reccs.
Amelyiket szeretem, azt az első (sokat a sokadik) reccsenésig hordom.
Ezt a farmeromat szerettem.
Szombaton megástam a sírját...

Na, ha így belejöttem, akkor:
- Elmegyek a lottózóba, veszek lottót, és nyerni fogok. Veszek konyhaszekrényt belőle (a többi megy A Projekt-be, a többi meg szét lesz osztva szeretett hozzátartozóknak).
- Nincs semmi bajom, se Nekik, se Neki, se Nekik, se Nekik.
- Mindjárt itt a tavasz, azután meg A NYÁR!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése