2011. december 29., csütörtök

Aranyhal

Kívántam!
Nem, nem kívántam...
Csak eszembe jutott, hogy anno volt egy hatalmas akváriumom, tele aranyhalakkal, mindenféle kis szépséggel, és amikor egyszer csak a Csongorral való terhességem legelején cirka 24 óra leforgása alatt sikerült elpusztulnia az összesnek, hát kb. onnastól datálom a mélyrepülésemet....

Szóval ma amikor kisállat kereskedés közelébe kerültem, bementem, és kívántam.
Nem, nem kívántam, kiválasztottam.
Hárman vagyunk, három kell, és nem tudom ez mennyire sorsszerű, de csak 3 volt.
Felvásároltam az egész készletet!


Ma elvitte a terroristákat az apjuk, majd csak jövőre látom őket újra.
4 nap magányosan...
De mostmár nem! Leszünk négyen, és nagy szilveszteri murit csapunk:
Én, A Házigazda, az Idétlenül Úszó Fekete Fátyolfarkú, az Aranyszínű Fátyolfarkú , és a Aranyszínű Hátuszony Nélküli...

Jó társaság, csendben vannak, csak a levegőztető-vízszűrő izgat egy kicsit, mármint az, hogy nem fogok-e éjjel arra ébredni, hogy bepisiltem a folyamatos csorgást, bugyborékolást hallgatva...

Ha meg folytatódik az elmúlt hétre vonatkozó tendencia, hogy hajnal 2-3-ig csak vergődés, forgolódás, agyalás, szipogás, akkor legalább hátha elvonja majd a figyelmemet és álomba bugyogtat...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése