2011. december 19., hétfő

Elfüstöltem...

Évek óta van egy olyan szokás nálunk a cégnél, hogy utolsó héten van egy kis banzáj, minden részlegnek külön, beszélgetés a főnökasszonnyal, évértékelés, mit vársz a jövő évtől,... majd gyerekpezsgőzés.

Mindíg az volt a feladat, hogy írd le egy papírra, mit vársz a következő évtől, és ha leírod, teljesülni fog. Sőt, tavaly csillagot hajtottunk belőle, karácsonyfa dísznek, és felakasztottuk a fára.

A tapasztalat?!
SEMMI nem jött be, soha, sőt!
Mintha direkt az ellentettje teljesült volna.

Idén változtatott a főnökünk, és mindenkire kiosztott egy másik személyt, akinek kívánni kellett.
Engem a közvetlen kolléganőre osztott, és olyan szépeket és jókat írt nekem, hogy majdnem sírás lett belőle, szóval nagyon NAGYON szeretném, ha minden bejönne, amit...

De az elmúlt évek rossz tapasztalata ezzel kapcsolatban... és beugrott egy mese, amikor az árvaházban a kisfiú levelet írt a Télapónak,a  gondozónő meg elégette a levelet. A fiú sírt, majd kiderült, hogy azért lett elégetve, mert a füst felszáll, és így hamarabb célba ér.

Úgyhogy megbeszéltük a kolléganővel, hogy most nekünk is ezt kell csinálni.

Ibi, én ma elégettem!
Te hogy állsz?!

Nem tudom amúgy az mennyire rossz ómen, hogy 6, azaz HAT darab gyufa kellett hozzá, hogy a kis 10*10-es papírlapot el tudjam égetni.
Az jó kifogásnak, hogy fújt a szél, és az kavart be?
Vagy az Univerzum előre így jelzi, hogy bekaphatom, ismét?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése