2011. december 10., szombat

Mindíg tanulok valami hasznosat, valami újat....

Imádom a netet, minden nap találok valami hasznosat, valami újat...

Valamelyik este pl. jött egy email, benne egy link, hasznos dolgok, spórolós megoldások...
Volt benne egy tipp: mire jó a kávézacc?
Azt már tudtam, hogy virágföldbe, na de azt, hogy a mosogatóba is, szagtalanítónak?! Ja, és nem tömi el a lefolyót, mert kis szemcsés, és a víz lemossa....

Tegnap este fura szagúnak éreztem a mosogatómat, közben meg ittam a kis főzött kávémat, és beugrott!

Fogtam a zaccot, beleborítottam a mosogatóba, rá egy kis forró víz, és.... ???

A mosogatóm nem olvasta ezt a bizonyos cikket, sőt, a nethez totál semmi köze, úgyhogy nem tudta, hogy most szagtalanodni kell, semmi gebasz!

Eltömődött, állt benne a víz, én meg előtte és kismillió cifrábbnál cifrább csúnya mondat után elkezdtem kimerni a vizet, majd szétszedtem a szifont, és kitakarítottam, amennyire tudtam...

Még jó, hogy gyakorlatias a csaj, különben az ideg, meg a szennyvíz ölt volna meg!

4 megjegyzés:

  1. A második bekezdésnél azt akartam írni, hogy Neeeee! ....úgy látom, késő
    Nem tudom, ki találta ki ezt a dolgot, de nem sűrűn jön be. Én maradok az ecetnél :)

    VálaszTörlés
  2. ...de cirka 30 perc alatt megoldottam a dugulás kérdését! ;)

    VálaszTörlés
  3. Hű, az a jelszavason van, itt nincs, mert...
    Azt Derek csinálta meg nekem, fogalmam sincs, hogy ezt hogyan kellene... :P
    Tudod, egy igazi született zseni vagyok ilyen téren (is). :D

    VálaszTörlés