2012. március 7., szerda

"Csak" egy kis apró ajándék...

Van aki megfigyel, meglát, meghall dolgokat.
Van aki meg is jegyzi őket.
És van, akinek eszébe jutnak ezek a kellő pillanatban.

Írtam egyszer valahol egy kis szösszenetet arról, hogy utálom a valentin napot és a nőnapot, mert...


Ma kaptam egy levelet, egy netes ismerőstől (baráttól?!)

Ilyet már régen nem, az én postaládám az elmúlt 12 évben csak csekket, meg szórólapot látott, olyat, ami szimplán CSAK NEKEM, miattam, vagy értem, és POZITÍV, na ide, ebbe a lakásba még nem jött.

Egészen a mai napig. (katt rá, és nagyban is...)

Már a borítékot meglátva vigyor volt ezerrel, és alig vártam, hogy felérjek a lakásba...

Ezt kaptam... :)

A lényeg a részletekben rejlik. Vagy a kis virágban?! :)
Azt hiszem elérted a célod!
Köszönöm! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése