2012. március 3., szombat

Valami...

Le vagyok cseszerintve, többszörösen, hogy nem írok.
Írok én, csak... :S
Lehet ezeket nem szabadna...
De ha akarjátok:

1.) Elvileg gyógyult vagyok.
Gyakorlatilag meg napi 20 órát aludnék, ha lehetne.
Zavar, hogy ilyen kába vagyok, de semmi erőm, semmire, főleg meg fent lenni.

2.) Tegnap a dokitól hazafele jövet belebotlottunk az iskolások-ovisok közös télűző menetébe.
Követtük őket körben a főutcán, be a suli udvarára.
Ott körben felsorakoztak, beálltunk mi is a Csongor osztályához, és volt egy kis télűző műsor, azután meg minden évfolyam elégette a maguk által készített kiszebábot.
Nagyon jó buli volt.


3.) Hazafele jövet Csongor szólt, hogy tudom-e, mit ígértem?
- Mit?
- Hogy ha jó idő lesz, megyünk majd pecázni.
- De mi nem tudunk botot szerelni!
- Látod, ha most itt lenne .... akkor mehetnénk! Ő megcsinálná! Miért kell neked mindenkivel összeveszned, akit mi szeretünk!

Erre mit mondjak? Nem én vesztem össze....

4.) Zaza rajzol.
- Ez én vagyok, ez Csongor, ez Te Anya, ez meg.... Tudod, hiányzik nekem ... , nem tudod mikor fog majd jönni?
- Nem fog jönni. Tudod, megbeszéltük már.
- Pedig olyan jó volt, amikor mindíg jött, birkoztunk, meg kergetett utcán!

Csak ilyen kis "apróságok" vannak mostanában, de azok töményen....
Most nagyon nennnnyó van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése