2012. március 25., vasárnap

Foci kontra Forma-1


Soha nem szerettem a focit, és most finom voltam és nőies ezzel a kijelentéssel.
Viszont valamilyen megmagyarázhatatlan oknál fogva már vagy húsz éve imádom a Forma-1-et.

Volt egy szerelmem nemrég, aki miatt viszont hajlandó voltam focit nézni, sőt meccsre járni is, és kicsit tompult bennem miatta/érte a foci iránti utálat.

Ma viszont...
Lehet kigyullad az ágyam, mert szikrákat vetek a dühtől!

Reggel ugye hála a gyerektelen hétvégének, és az óraátállításnak, sikerült a futam indítást átaludni.
Gyors megnéztem, lesz ismétlés emberi időben (értsd: este 20:30-kor) úgyhogy sebaj, nem kapcsolódunk be mikor már 18 perce megy a futam! Majd este!

Óra beállít, és várok.
Itt az este, 20:30, és mi megy a TV-ben????
Valami tetű Győr meg akárki FOCI mérkőzés, mert bombariadó miatt elcsúszott a kezdés, és csak most közvetítik.
Lesz Forma-1 is, ne féljünk, majd éjjel 23:30-tól!
Ja, persze ideális kezdés vasárnap éjjel egy bő 2 órás futamra, mikor reggel 5-kor meg kelés és munkába menés van...
Miért nem azt a nyomorult meccset rakták be az éjszakába?!

Nem kicsit vagyok dühös....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése