2012. március 24., szombat

Változások szele? :)


Egy ideje már érlelődik bennem, hogy kell egy Vodás telefon.
Jobbak a percdíjai, minden kedvezőbb náluk, ráadásul hugiék Vodások, velük pl.ingyen tudnék beszélni

Igazából csak egy egyszerű készüléket akartam, az érintőképernyős Samsungom háromszori halála után azt mondtam, soha többé érintőset!

Aztán ezt a Vodába belépős gondolatsoromat megosztottam Derekkel, aki egyből elkezdte ecsetelni az okos telefonok erényeit.
Nem kellett sokat törnie magát, megértettem.

Van még 1 évem a Telenornál, azt egy alap kis tarifacsomaggal kihúzom már.

Bementem a Vodához csütörtökön és hamar lerendeztük a dolgot.
Detto olyan árban, ha nem olcsóbban vettem egy kis NAGYON OKOS Samsung Galaxy Minit, mintha egy alap készüléket vettem volna, de mint mondtam ez NAGYON OKOS!



Kicsit zavarban is vagyok tőle, olyan dolgokat csinál, meg olyanokra képes, hogy húúúú...

Igazából még nem sok időm volt nyomkodni, de itt a hétvége, majd nézegetem, és próbálgatom.
Nem is a telefon, hanem inkább a saját határaimat kell legyőzni, mert most még idegen és futurisztikus az egész, de rajta vagyok az ügyön!

Tegnap Derek segítségével letöltöttem rá egy pár alkalmazást, ami NAGYON JÓ lesz nekem, és ha van még türelme hozzám, nyüstölöm még, hogy mondjon okosságokat...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése