2012. június 13., szerda

Csak egy "átlagos nap"...


Tegnap...

7:15
Indulás az iskolába, onnan vissza az óvodába.

7:50
A Polg. mesteri Hivatalban ülök.
Kaptam egy fenyegető hangvételű IDÉZÉST, mert Zalánnak május 31-én lejárt az emelt szintű családi pótlékhoz az igazolás.
A hivatal ezért beidézett, hogy vagy vigyem az új igazolást, vagy nyilatkozzak, hogy már nem jár.

  1. számú PROBLÉMA:
Mivel minden adat rólunk, ami hivatalos okiratban szerepel, elvileg központilag nyilvántartott, ezért a szoc. irodán nem igaz, hogy nem lehet egy olyan „ügyfélkapu”, amin át a hivatali ügyintéző ne láthatná, hogy hogyan áll a gyerek státusza a MÁK-nál.
Nem, NEKEM kell bemennem, sort ülnöm, és oda adni lefénymásolásra a kipostázott igazolást.

Jelzem: nem kapok egy fillér támogatást sem a várostól, mert nem vagyok jogosult semmiféle támogatásra, pótlékra,…
Akkor miért is kell nekem igazolnom, hogy a gyerekem tartós beteg?!

8:45
Világ végi óvoda (hozzám képest): ebédpénz befizetése, egyúttal a hivatalban bemutatott igazolás bemutatása, fénymásolásra átadása, mert az oviban 50%-os térítettséggel étkezik a gyerek, a tartós beteg státusza miatt.
Itt jogos, hogy kérik az igazolást, deeeeee…..

  1. számú PROBLÉMA:
NEM AZT az igazolást kérik amit a Polg. mesteri hivatal is kér, hanem azt az igazolást, amit az orvos állít ki, ami alapján a MÁK kiállítja az igazolást, hogy igenis jogosult az emelt szintű családira és a tartós beteg státuszra…

Ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!

  1. számú PROBLÉMA:
Miért érdekli az az óvodát, hogy pontosan milyen betegsége is van a gyerekemnek?
Miért nem elég a tény, és az igazolás, hogy beteg?

9:05
Hazaérkezem, megkeresem az eredeti orvosi javaslatot, plusz magamhoz veszek 2 rövid nadrágot, mert reggel kiderült, nincs bent már az oviban, és meleg napnak ígérkezik,

9:35
Gyermekorvosi rendelő
Mivel hétfőn a gyulai nefro kontroll miatt táppénzen voltam, mentem az igazolásért, és bevittem a leleteket, hogy az asszisztens be tudja szkennelni.

9:50
Ovi, rövidnadrágot be.

10:05
Világvégi ovi, igazolás átad, ügyintéző lemásolja.

Bevásárlás. Posta, csekk befizetése

10:50
Gyermekorvosi rendelő
A doktornő elolvassa a leleteket, javaslat:
Ne Gyula, hanem Szeged, onnan jön ki úgyis a gyermeksebész, ha baj van, úgyis csak ott tudják megműteni.
Plusz oda jártunk anno nefrológiára, úgyhogy megkaptam a régi dokink telefonszámát, hogy egyeztessek vele...

11:15
Hazaesem, reggel 7:15 óta még csak most.
Régi leleteket előkeresni, pontos dátumok, vizsgálatok, eredmények kijegyzetelése, és hívom az orvosi rendelőt Szegeden.
Nem veszik fel.
Hívom az asszisztenciát.
Nem veszik fel.
Orvos – kicsöng.
Asszisztens – kicsöng.
Ez olyan 11:50-ig, felváltva…

Közben egy másik kör a pulmonológiával, mert ugye időpontunk lenne újabb allergia tesztre, de hétfőn a nefrológusunk letelefonálta a bőrgyógyásszal és a pulmonológusunkkal, hogy azonnal álljunk vissza az antihisztaminra, így viszont nem lehet allergiavizsgálatot csinálni.

Hívom a doktornőt, amit kb. 10 perc után át is vesz, addig hallgatom, hogy 2-3 női hang benőtt körmökről, pedikűrösről, meg  körömlakk színekről csacsog, majd az egyik hang közeledik, átveszi, és kiderül, hogy a dokinőnk az.
Egyből tudja ki vagyok, mi vagyok, aztán nagy kedélyesen csacsogva mondja, hogy okés, akkor toljuk most ezt a kontrollt el szeptember közepéig, addigra hátha csihad az allergiája…

11:45
Még nem robbantam fel az idegtől, de kezdek…



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése