2012. június 15., péntek

Nyári időszámítás

Mától elindult a nyári időszámítás.
Tanév utolsó napja ÉS apás hétvége.

Ma délután már az apjuk szedi össze d.u. a fiúkat, és ott lesznek szombat, vasárnap.
Hétfő reggel én megyek dolgozni, ő meg majd leviszi őket valamikor az anyukámékhoz.

Én 2-kor amikor végzek a cégnél, megyek anyáékhoz, haza viszem őket, játszunk, aztán 7 után vissza mamiékhoz. Ott alszanak, így senkinek nem kell korán kelni, csak nekem.
De így viszont gond nélkül dolgozhatok rendesen 6-tól 2-ig.

Amikor délutános hetem van, akkor hétfő reggel kelünk, amikor kelünk, és fél 2-kor munkába bicajjal megyek és viszem a fiúkat is. Félúton beadom őket exanyósomnak, én megyek dolgozni.
A fiúkat haza hozza este hozzám az apjuk, megfürdeti, lefekteti őket, és megvárja, míg 10-kor hazamegyek.

És ez megy majd ciklikusan váltakozva 2,5 hónapig....

A szombatom még képlékeny, de úgy néz ki, unalom hegyek lesznek, lehet besűrítek egy pesti utat, de ha így is lesz, este jövök haza.

Vasárnap láblógatás, ágyban hesszelés, esetleg kreatívkodás, van egy csomó filmem, vanília fagyim frappénak, vagy eper turmixnak, szóval kezdődik a ráérős, "unalmas" egyedülös korszak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése