2012. június 5., kedd

No, akkor szöszögjünk!



-  1 -

Ma Zalánnal Gyulán voltunk a kórházban, az aktuális fél éves vese UH-on.
Az elmúlt 5 évben mindíg vele együtt nőtt a tágulata, és fél éve először kaptunk pozitív leletet, mikor a szokásos tizenvalahány*3-5 cm-es tágulata helyett csak annyi volt a leletre írva: 5 mm
Örültünk veszettül, hogy de jóóóó!
Ma meg itt az újabb lelet: 17*8 mm.

Bevittem a leleteinket a gyermekorvosunkhoz, mikor hazaértünk, és abban maradtunk, hogy ilyen nagy javulás is aránytalan fél év alatt, mint az előző, de ekkora romlás is, úgyhogy valószínűleg az előző vizsgálatnál elcseszték a leletünket és a nagyobbik számadatot lehagyták.

Ami egyrészről köhömköhöm... én is félregépelek sokszor, másrészről meg: a francba! ez nem játék!!!

- 2 -

Sok parám van, de magammal leginkább ez: a fogaim!
Nem vagyok egy őrült MakkMarci, de azért nagyon figyelek és vigyázok rájuk.
Volt Szeghalmon egy tündéri fogorvos, és lett pár nagyon macerás fogam, amivel azért jól megdolgoztattam.
Megszoktam, hogy egy "sima" tömés az dúrván 1 óra.
Aztán augusztusban lesz 1 éve, mikor úgy döntött, kiköltözik amerikába, mert ott dolgozik a férje, és nem jó távházasságban élni.
Elvileg minden rendben volt a számban, és a napi mantrám volt a "...csak a fogaimmal ne történjen semmi!".
Erre 2 hete egyszer csak érzem, valami nem klappol a számban.
Az egyik fogam egyik napról a másikra fogta magát, és "beomlott".

2 választási lehetőségem volt.
A orvos: időpontot ad MAJD X hét múlva, és a rendelőben űlsz 5-6-X órát, mert ember nincs, aki a fix időpontján oda bejutott volna időben.
B orvos: ő a körzetim. És izé...

Na, a választás B orvosra esett, mert sok hibám közül az egyik legidegesítőbb saját magamnak is, hogy türelmetlen, nyűgös, és hisztis leszek, ha várnom kell.

Kértem időpontot, 1 héten belül kaptam is.
Pénteken d.e. elmentem, rendben be is hívtak és a fogtömés, többi fog ellenőrzése az meg is volt, cirka 7 perc alatt.
Na, ettől kicsit ideges lettem, hogy hogy van az, hogy Ildikó 1 órán át tudott bennem matatni, X rétegben tapasztotta, lámpával belém kötötte a tömést, sterilizálta, pepecselte, kenceficézte, itt meg 5 mp fúrás, köpjön, kérem a tömőanyagot, kész vagyunk - tempóval minden belefért 7 percbe?
Nem vett elő lámpát, fertőtlenítő kencéket, SEMMIT, pedig az Ildikó rendelőjét örökölte meg.

Megkaptam, hogy nem hogy inkább örülnék, minek akadékoskodom, meg morcogok...
Jó, számat befogtam.
Eltelt kemény 2,5 nap, és a 7 perc alatt elkészült tömésem a lefolyóban úszik az örök vadászmezők felé....

Ugye senki nem fog csodálkozni, ha holnap reggel hisztérikus hangnemben időpontot kérek egy új tömésért, basszus, mondja, hogy 5-10-X ezer Ft., de nem az SZTK-s szart tegye belém, hanem valamit, amit anno Ildikó is használt, és ami tényleg alkalmas arra, hogy fogtömésnek nevezzük!

- 3 -

Jelentem, a halállományunk ismételten bővült!
Ma beköltözött hozzánk 4 BlackMolly, 4 neonhal, 4 guppi és 2 alga evő tapadóharcsa.

Viszont egy szomorú halálhírt is közölnöm kell veletek: a legnagyobb Plattink sajna már az örök halászmezőkön úszkál.
Holtában kiderült, hogy álruhában épült be a családunkba, igazából típusilag nem is Platti, hanem repülő hal, és sajnos ez lett a veszte is.
Mikor hazaérkeztünk Gyuláról, Zalán talált rá a szőnyegen, határozottan száraz, matrica formátumban.
Mindíg ugrált, csapkodta a vizet, és lehet a hamarosan kezdődő londoni olimpia ihlette meg, de magasugrásban megdöntötte saját és fajtársai rekordját, ami sajnos egyúttal a halálát is jelentette.
Béke szálkáira...

- 4 -

Tegnap anya szedte össze a fiúkat, mert pedagógus napi ünnepség miatt minden gyereket el kellett hozni ebéd után az iskolából, óvodából.

Munka után tekertem anyához, közben bevásároltam.
Csongor közli, hogy a szemüvege megpusztult, kiesett a csavar, ami a keretet összefogja, de a lencse megvan!
Úgyhogy bicajra fel, tűz az optika.
Veronika édes volt, azonnal megcsinálta.
Vissza mamáékhoz.

Csemeték: Menjünk játszóterezni, Kristófékhooooz!
Menjünk! (mert én egy végtelenül  tüneményes anyuka vagyok)

Mentünk, de Kristóf nincs otthon.

Közben hangzavar a főutca felől: óóóó, tényleg, ma van a szokásos évi coop-parti!
Hajrá!
Ugrálóvár, sorversenyek, játékok, arcfestés, lufihajtogatás...

A fiúk belemerültek, élvezték, imádták, én meg álltam a hangzavaros forgatagban a vállamon:
a.) saját táska, megpakolva a bevásárlásban szerzett javakkal
b.) bevásárló tatyó, vállra akasztandó, szintén sok-sok cucc (javarészt hűtendő)
c.) Csongor iskolatáskája
d.) a reggel 12 fok miatt feladott, de a 27 fokban feleslegessé vált vastag felsőruházat 2 darab gyermekről lehámozva...

Közel 3 órán át cipeltem ezt a többletsúlyt, aminek eredményeképp ma sajgó vállizommal, beállt nyakkal, és hasogató gerinc melletti izomkötegekkel ébredtem.
A helyzet az órák teltével csak fokozódott, kibírtam röhögés nélkül az autóban 1-1 fékezési, vagy gyorsítási manővert, mert az irányváltoztatás, a gyorsulási erő, és az egyéb amúgy hasznos fizika alaptörvények ma határozottan fájdalmasan hatottak rám.

Már 2 féle csodakence van rajtam, szemezek a flector porral, hogy el tudjak aludni, és a mantrámba bevettem a "...csütörtökre múljon el, és ne essen az eső!" kezdetű mondatocskát is.

Csütörtök osztálykirándulás.
Szilvásvárad - Szalajka völgy.
Sok-sok séta, hegyi kisvasút, csemeték, őrület, örömbóóóódottáááá, meg persze az oda vissza buszozás, ami cirka 4-4,5 óra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése