2012. június 28., csütörtök

Ha csak 1 nőnek segítünk...

...már megérte....

A videó vicces akar lenni, sőt az is, de ennek ellenére szerintem mindenki érti, elsőre mit is takar, mit mond, miről szól:



Ezt ma Derek mutatta nekem, lehet azért, mert épp aktuálisnak érezte az elmúlt napok beszélgetései alapján.

Nem kell megijedni, ENGEM senki nem bánt. Nincs saját bőrön szerzett tapasztalat a témában, csak mint külső szemlélődő, látok, hallok dolgokat...

Sokadjára gondolkoztam el rajta, milyen buták is a nők.
Én is nő vagyok, tehát mondhatom, mert ismerem őket épp eléggé.

Ver a férjem/barátom?!
Naés?
Másnap oda jön, és megesküszik, hogy SZERET!
"...soha többé nem fordul elő, csak rossz napom volt, vagy részeg/fáradt/ideges voltam, bocsájtsd meg, SZERETLEK!"
És a bolond nő elhiszi, mert...

Mert fél.
Az ütésektől kevésbé, mint attól, hogy:
- Mit szól majd a környezetem?
- Biztos én tehetek róla, felingereltem, olyat tettem, ami... Tehát megérdemlem.
- Mi lesz velem, ha elzavarom? Engem csak ő szeret és többé senki más nem fog...
- Mi lesz a gyerekekkel, ha elzavarom?
- Mi lesz a házzal/lakással, ha elzavarom?
- Mi lesz....????

És inkább elhiszi, hogy soha többé, és hogy SZERET.
És még ő akarja megvédeni a "férfit", tehát  jönnek a kifogások, hogy mik azok a foltok:
"Elestem a lépcsőn, beleestem a rózsabokorba, beütöttem a szekrényajtóba..."

Egy férfi soha nem tudna megütni egy nőt, ha valóban szeretné.
Ezt kellene végre megérteni minden bántalmazott nőnek, hogy NEM SZERET!
Aki üt, az nem szeret.

És nem, nem szégyen. Ne az szégyellje, akit ütnek.
És majd lesz valahogy. Nehéz egyedül, nagyon, de sokkal inkább, mint a csendes terror.
Mindegy mi lesz, annál csak jobb lehet, mint amikor örök rettegés az élet, hogy  "jajj, elsóztam a csirkepörit, most haragudni fog? Meg is üt majd?"

Szóval csajok, lécci, ébredjetek már fel, és ne legyetek játékszerek!