2013. február 1., péntek

Megvaaaaaaaaaan!

Hétfő óta keresem azt az átkozott, nyomorult, örökre elveszett telefonos dobozt, BENNE  a garanciajeggyel.
Kétszer szedtem ripityára a lakást azóta.

Ma már annyira döglődött a telefonom, lefagyott, nem csöngött ki, nem tudtam vele hívni, hogy gondolkoztam több verzión is:

a.) Földhöz vágom, megtaposom.
b.) Lehúzom a WC-n (tudom, nem környezetbarát!)
c.) Kivágom az ablakon.
d.) Alá dobom egy autónak.
e.) stb.

Telefon KELL, úgyhogy felszavtam magam, megyek a vodába, hogy vegyek egy új készüléket, ha már a garanciális javítást battttthatom.

Mondja A. az üzletben, hogy óóóó, nem kell egyből a Dunának Berettyónak menni, van ám erre megoldás.

FONTOS INFÓ következik:

Hozzam be az összes papírt, amit a dossziéba pakolt nekem, amikor vettem, és kér engedélyt egy garanciajegy másolat kiállítására.

Hogy mik vannak?!

Aztán meg úgy mellékesen megjegyezte, hogy a garanciajegy nem is a dobozban van, mert túl nagy, hanem kb. 99%, hogy benne lesz a dossziéban, a szerződésem mellett.

Hazarongyolok, dosszié elő.
Na mi van benne?!

Igeeeeeeeeeeeeeeen, az 1 hete keresett!

Már csak arról kellene valami pontos infó, hogy hogy a szöszbe takarítsam le a telefonomról a privát hozzáférési adatokat, nehogy egy vicces kedvű szervizes az alkalmazásaim, mindenem között kotorásszon.

(Tudom, a legkisebb dolguk is nagyobb annál, mint az én email fiókom nézegetése, de a franc tudja, nem igazán szívesen adom senki karmai közé a privát életem.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése