2014. január 12., vasárnap

A fájdalom figyelmeztetés, egy jelzés...

...de mit jelez???

A fejfájásról mindig is azt gondoltam, semmi értelme.
Ha fáj a derekam, a szemem, a lábam, a... az mind-mind egy meghatározott dologról szól.
De a fejfájás?!

Tegnap asszem majdnem meghaltam.

Már pénteken fájt egész nap a fejem, hányingerem volt.

Tegnap reggel úgy ébredtem, hogy hasogat a fejem, és ez csak fokozódott.
D.u. elmentem Olgáék egy előadására, és nem is tudtam megvárni a végét, olyan rosszul lettem.
Haza jöttem, bár már az sem tiszta, hogy hogyan, és onnastól k.o. volt.
Anya haza hozta a srácokat, mert míg az előadáson voltam, ő vigyázott rájuk, de nem is tudtam figyelni rájuk.
Hánytam fél este, szaggatott a fejem, forgott a gyomrom.
Aztán mikor már nem volt mit kihányni, lefeküdtem és kiájultam.

Csongor betakart, meg segített leszedni a farmerem, aztán csendben játszott a gépen.
Zaza meg éreztem, hogy mellém bújik, nézett valami mesét, közben néha-néha arra eszméltem fel, hogy bújik hozzám, meg puszilgat.
Pedig annyira nem puszis!

Olyan édesek voltak, nem vitáztak, nem nyűglődtek, látták, hogy teljesen használhatatlan vagyok.
Egyszer észhez tértem egy kicsit, megkérdeztem, mennyi az idő.
Fél 10 múlt...
Mondtam, hogy nem kell fürödni sem, csak feküdjenek le.
És zokszó nélkül megtették.
Annyira tündériek!

Hajnal 6 után ébredtem először majdnem tiszta fejjel, bevettem egy újabb fájdalomcsillapító, görcsoldó komból, és vissza, alvás.

Fél 10 előtt ébredtem végleg, mikor átjött Zaza, hogy unatkozik, bekapcsolhatja a gépet?!

Ma már jobb, nincs hányinger, csak a fájdalom.
No meg tök furán nézek ki.
A jobb felőli fejem-agyam fáj, a jobb szemem nagy, kitágult a pupillám, és bazi nagy táskák vannak a szemem alatt, a másik szemem viszont teljesen rendben van.
Szagokra, hangokra, fényre érzékeny vagyok, de ma már csak ennyi.

Jó lenne megfejteni, hogy EZ most mit akar jelezni?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése