2014. január 3., péntek

Balkon-projekt

Az újabb menta-krízishelyzetet olvasván Derek barátom együtt érzően rám írt, hogy "...veszek Neked egy balkonládát!"
Azt feleltem, nem azzal van a gond, mert az van 4 is, viszont menta, mint olyan, na az nincs!

Minden multinál szokott lenni cserepes fűszernövény, na de menta?! Azt soha nem találok...

Most a héten jött meg az új akciós újság kupac, és a kék-sárgában nem IKEA! reklámozták a mini üvegházat, mindenféle dísznövény, meg fűszernövény volt a képen.
Fellelkesültem, hogy MENTAAAAAAAAAAAAA!, de miután átdúrtam az összeset, rájöttem, hogy menta, na az pont nincs benne!

De a lelkesedésemet átragasztottam akkor a dísznövényekre, és szereztem 2 adag kis szépséget!
Egy 100 magos lobéliát és egy 50 magos levendula izét.

Kertésznek állok! ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése