2014. január 9., csütörtök

Időrablók fogságában

Ma sikerült belépnem a mátrixba, bár nem tudatosan, de átéltem oda-vissza az élményt.
Fura érzés, de főleg az agynak fura, feldolgozni, hogy egyszerre itt is-ott is, mégis egyben...

Reggel indulás a suliba: borzalmasan nehéz Csongor táskája.
- Mi van benne, hogy ENNYIRE nehéz?
- Minden. Nem találtam az órarendem.

Andika szeme felcsillan, világít  a kis ezres égő a fejem búbján, hogy előrelátó, okos anyuka vagyok én!
Még valamikor novemberben leírtam magamnak az órarendjét, miután kerek 1 hétig cipeltem minden áldott nap az összes tankönyvét a suliba, mert akkor sem volt meg az órarendje.

Kihívás volt megtalálni a lapot, amire felírtam, mert hát ugye rutinosan "...elteszem IDE, mert itt biztos nem veszik el!", csak épp az volt a kérdés, hogy HOVA IS?!

Megtaláltam, öröm.
- Anya, milyen nap van?
- SZERDA.

Gyerek pakol, megyünk a suliba, elköszönünk, majd eltekertem a kék-sárgába, péksütiért.
MILLIÓ ember az üzletben.
Nem értem: mi a franc van ma?

Megyek, megveszem a péksütimet, aztán látom, hogy olyan dolgokat szedegetnek ki a tárolókból, amiket mintha a mostani akciós újságban láttam volna, HOLNAPTÓL!

Aztán az ezres lámpa megint elkezd halványan izzani, és a mellettem álló boltos csajszira gyors rákérdeztem:
- Milyen nap van ma?
- CSÜTÖRTÖK.

BAMMMMEG!

Gyors végig futott rajtam, hogy csóró gyerek, a fele cucca otthon, gyors írtam egy sms-t az oszt.főnöknek, hogy bocsi, tiszta gyagya vagyok, rossz nap szerint pakoltattam be a gyereket...

Haza jövök, gondoltam össze szedem a tankönyveit, és beviszem a suliba.
Mivel az órarend megvan, kezdem nézni.
Nyelvtan - nincs itthon.
Matek - nincs itthon.
Angol - ez sincs meg.

Oksa, teljes a káosz.
Hívom az ofőt szünetben, hogy sorry, de nézzék már meg, mi van a táskában!

Csütörtöki órarend szerint van pakolva, minden ott van, minden okés.

10000%, hogy ÉN, ITT, EBBEN A TESTBEN, EZZEL AZ AGGYAL szerda szerint pakoltattam.
Ki a frász tetetett akkor mégis csütörtök szerint be tankönyveket?!

Asszem vissza kellene feküdni, és aludni még egyet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése