2014. január 27., hétfő

Orvoslátogatóban

Mindig is utáltam beteg lenni, orvoshoz járni, és szerencsére nem is sűrűn vetemedek ilyesmire, max. a srácaim miatt.

Ma viszont volt egy kötelező köröm, Andika-fejfájás ügyben.

Háááát, ha ILYEN dokibácsik praktizálnak, akkor egye fene, évi 1-2 vizsgálatra hajlandó vagyok elmenni, szigorúan csak ellenőrzés céljából.

A speedet nyalt cuki pörgős doki "bácsi" szerint a fejfájásom migrént idéz, de mégis szabálytalan vonásokat mutat, így minden mást kizárandó, kért egy koponya MR-t.

Nem is tudom, hogy most megijedjek, vagy örüljek, mert míg a kolléganőm novemberben április végére kapott MR időpontot, nekem meg a doki gyors lebótolt  2 héten belülre egyet.

Addig valami kontrasztanyagos vérvételes izét is meg kell ejtenem, ami kicsit morcossá tett, hisz 1 hónapja vettek vért, és hát nem vagyok én irigy, meg ilyenek, de mennyit kell nekem ahhoz dolgozni, hogy azt a 4 kémcsőnyit visszatermeljem?!

Ja, és egy közérdekű infó!
Aki a stoke osztályra készül a hetekben, váltócipőt vigyen, mert a speedes mindenkit megállított az ajtóban (A SAJÁT ASSZISZTENSNŐJÉT IS!!!), és ráparancsolt, hogy:
- TÖRÖLJE MEG A LÁBÁT! A múlt héten kimosták a szőnyegemet...

...de legalább a hangulat innestől adott volt, és jól elvigyorogtunk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése