2011. január 3., hétfő

Boldogat!

Picit eltűntem, de nincs szerencsétek, újra itt... :)
A macerás, szervezős, egyedüllevős, nyomi karácsony után volt egy lazázós tök jó hetem.
Olvastam, pihentem, szerettem, havaztam, ettem, nem blogoltam. :)
Nyugis, pont nekem való szuper kis szilveszter, majd újra gyerekezés, és készülés a mókuskerékre.

Azt mondják: amilyen az év vége, olyan lesz az egész év.

Nekem akkor nagyon békés, nyugis és nagyon jó évemnek kell hogy legyen!

Nem fogadkoztam, mert úgysem tartanám be.
Semmi nagy fogadalom, csak apró tervek, és kívánságok, amiket nem is kell se kimondani, se leírni, az Univerzumnak elküldve egy sóhajtásban, plusz a fejembe úgyis bejáratos az Öreg Szakállas, úgyhogy tudja...

Jónak kell lennie, jó lesz, és kész!
Amit a fejünkben eldöntünk az úgy is lesz, vagy nem?! :)

Boldogat, egészségeset mindegyikőtöknek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése