2011. január 7., péntek

Nyűgös éjszaka

Nem értem sok szülő hogy tud tovább megyek: hogy SZERETHET? együtt aludni a gyerekével?
Nekem egy extra nagy ágyam van, 200*220 cm
Hatalmas.
Egyedül alszom benne, de nem elterülve, hanem továbbra is "az én oldalamon", a másik fele tök üres.

Ma éjjel eleve soká aludtam el, már majdnem éjfél volt, amikor kinyomtam a TV-t.
Utána még sokáig nyűglődtem, forgolódtam, aztán egyszer csak arra ébredek, hogy Csongor bejön, és sír, hogy had bújjon mellém.
Túl fáradt voltam, hogy ellenkezzek, csak annyit mondtam, hogy most az egyszer! és azt hiszem mire elhelyezkedett, addigra már aludtam is.

Viszont ezután kismilliószor felébredtem, hogy szuszog, horkol, mocorog, hozzám nyomja a lábát, a kezét, motyog álmában, úgyhogy érzetre 5 perc alvás, 10 perc fentlét volt az arány.

Ő sem aludt jól, folyton mozgott és beszélt, és reggel már 6 előtt fent volt, kérdezte, hogy meddig aludhatunk még?
Máskor fél 7-kor úgy kell kiimádkozni az ágyból....

Remélem nem alszom el ma munka közben egyszer sem, mert most olyan mosott szar vagyok, hogy még ez is benne van a pakliban, simán!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése